

Koła trzeba skręcić przed zatrzymaniem abyście w razie takiego wj🤬ia się w waszą dupę mieli opcję ucieczki w bok.
garota napisał/a:
Koła trzeba skręcić przed zatrzymaniem abyście w razie takiego wj🤬ia się w waszą dupę mieli opcję ucieczki w bok.
Ciekawe czyTy tak robisz za kazdym razem jak staniesz w korku i podjezdzasz po 10m do przodu- jeali tak to pewnie opony wymieniasz na nowedwa razy w roku. A tak wogole to twarda sztuka z tej pani.
Skręcić koła... Jasne. Żeby jak jakiś debil co cię puknie przy 40 km/h wcisnął na przeciwny pas pod kolejne auto
Dlatego stojąc za tirem czy innym kolosem zawsze patrzę w lusterka boczne czy coś się z daleka nie zbliża
podpis użytkownika
Ty ty ty
O dziwo nie wyszedł mielony, jedynie schabowy lekko uklepany.
Skręcić to trzeba gibona, ale po zdarzeniu.Na uspokojenie.
garota napisał/a:
Koła trzeba skręcić przed zatrzymaniem abyście w razie takiego wj🤬ia się w waszą dupę mieli opcję ucieczki w bok.
Skręcić to trzeba gibona, ale po zdarzeniu.Na uspokojenie.
@Halman
Akkurat betonowozy mają dużo miejsca pod lejem. Gdyby to była standardowa ciężarówka, to nie byłoby szansy.
Akkurat betonowozy mają dużo miejsca pod lejem. Gdyby to była standardowa ciężarówka, to nie byłoby szansy.
Jak przez stadistika jak zatrzymuje się za ciężarówką to zerkam zawsze na lusterko wsteczne, aby nie skończyć jak konserwa w puszce.
Sadistic dawno temu mnie nauczył ,że obok gruszki, przed ani za gruszka się nie jeździ. no i nie stoi
Dolot_93 napisał/a:
Skręcić koła... Jasne. Żeby jak jakiś debil co cię puknie przy 40 km/h wcisnął na przeciwny pas pod kolejne auto
Zazwyczaj ludzie posiadający IQ>60 wiedzą w którą stronę skręcić koła, żeby nie wj🤬 się w przeciwległy pas
