
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 4:15

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
tam to musi być cały czas pedał gazu w oporze
masakra, to jest moc, to jest umiejętność

Japończycy i tak robią to lepiej. Kawabata na załączonym filmie pokazuje jak wejść w zakręt z wychyleniem powyżej 90° i nie stracić kontroli:


@up dokładnie
Quattro było 1 seryjnie robionym autem z 4x4, legenda wyścigów tamtych czasów
nie do pobicia na torze, jakis rekord wszechczasów był pobity kiedy to auto 1 raz wystartowało ( jak znajdę to wrzuce cały dokument o tym pięknym autku )
A seryjnie miało do 220 koni z tego co pamiętam na DTM
Obecnie mam a4 b7 też w quattro i czekam na śnieg
Pozdro dla fanów OOOO
ostatnio tylko BMW sie pojawia tutaj i ich hejterzy
Quattro było 1 seryjnie robionym autem z 4x4, legenda wyścigów tamtych czasów

A seryjnie miało do 220 koni z tego co pamiętam na DTM
Obecnie mam a4 b7 też w quattro i czekam na śnieg

Pozdro dla fanów OOOO


@up, up
Sam, jeszcze w tym roku, miałem 100 C3 w Quattro. Silniczek 2.2 Turbo. Czarny Avant
Autko nie do pokonania w konkurencji komfort jazdy na autostradzie, które zaraz potem mogło wjechać w głębokie błoto lub śnieg z przyczepką drewną. Blokowany elektronicznie tylny dyfer dawał radę w najtrudniejszych sytuacjach i o dziwo po 22 latach użytkowania nic się z tym napędem nie działo. Drifting owszem, ale tylko zimą. Nic nie odbierze przyjemności kontrolowania wychylenia gazem
Uważam jednak, że do zawodowego driftu na asfalcie lepiej nadaję się klasyczny układ RWD. Owszem, Audi ma rajdowy rodowód, ale od jakiegoś czasu skupiło się na sukcesach w zupełnie innych kategoriach sportów motorowych (patrz hybrydowy LMP1 w dieslu). Swoją drogą, to szkoda, że nie mamy takiej A4 czy A5 w wersji WRC.
Sam, jeszcze w tym roku, miałem 100 C3 w Quattro. Silniczek 2.2 Turbo. Czarny Avant


Uważam jednak, że do zawodowego driftu na asfalcie lepiej nadaję się klasyczny układ RWD. Owszem, Audi ma rajdowy rodowód, ale od jakiegoś czasu skupiło się na sukcesach w zupełnie innych kategoriach sportów motorowych (patrz hybrydowy LMP1 w dieslu). Swoją drogą, to szkoda, że nie mamy takiej A4 czy A5 w wersji WRC.

przedewszystkim audo sie skupilo na byciu bogatsza wersja vw (skads sie wzielo powiedzenie audi - volkswagen w cenie mercedesa
) i o quattro mozna w wiekszosci przypadkow pomazyc, zamiast tego jest quattro-haldex


wciazszukam napisał/a:
Japończycy i tak robią to lepiej. Kawabata na załączonym filmie pokazuje jak wejść w zakręt z wychyleniem powyżej 90° i nie stracić kontroli:
Ta tylko flexem trzeba wyciąć ograniczniki skrętu!!!
ripman napisał/a:
@up dokładnie
Quattro było 1 seryjnie robionym autem z 4x4, legenda wyścigów tamtych czasównie do pobicia na torze, jakis rekord wszechczasów był pobity kiedy to auto 1 raz wystartowało ( jak znajdę to wrzuce cały dokument o tym pięknym autku )
A seryjnie miało do 220 koni z tego co pamiętam na DTM
Obecnie mam a4 b7 też w quattro i czekam na śnieg![]()
Pozdro dla fanów OOOOostatnio tylko BMW sie pojawia tutaj i ich hejterzy
![]()
Również czekam na śnieg by pobawić się A4 2.5 V6 TDI z quattro, zamówiłem sobie taką naklejeczke


Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie