Autorska broń na talibów. Trochę twórczości własnej.
Jestem grafikiem i tworzę różne dziwne klimaty w wolnych chwilach. Jakiś miesiąc temu przyszło mi do głowy, żeby "ożywić" w 3D swój stary szkic sprzed jakiś 8 lat. A szkic to nieprzeciętny - metalowy rozp🤬alacz z minigunem i miotaczem. Ponad tydzień roboty w Blenderze - ciężko się modeluje w 3D tak spomplikowane struktury. Przedstawiam na animacji, jest ruchomy.
Sadolowy rozp🤬alacz w akcji (radzę lekko podgłośnić dźwięk, bo trochę za cicho dałem odgłosy siłowników):
Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (
więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
ów racje rzeczesz. ciężko się modeluje w 3d. model wygląda zacnie jednak ta biała mgła, jak z 10 kwietnia pamiętnego roku, jest paskudna - ustawienia renderu niestety poleciały na ryj. jeśli zapodasz wyexportowany plik 3d to przerenderuje Tobie to w jakości sehr gut i bedzie czym sie chwalić. oczywiście wszelkie prawa zastrzeżone przez Ciebie, chce tylko pomóc w fajnym projekcie. ave
ps. dysponuje małą farmą renderującą
@megasadi,
Z miłą chęcią, ale nie wiem czy jest sens, bo mgłę dałem celowo, żeby zamaskować niedostatki w modelu. Nie mam niestety kompa rodem z NASA, więc oszczędzałem na modelu i nie ma tam zbyt wielu trójkątów. Z "bliska" wygląda to tak, jak poniżej, więc nie wiem, czy jest sens renderowania tego na jakimś super sprzęcie, no chyba że z lekka przybajerzyłbym model.
tekstura nadrobi, daj model (nie bede rozpowszechniał), przerenderujemy zobaczymy, kompy są całkowicie zdalne także scene moge zapuszczać na życzenie. na początek szary albo w delikatnym metalu.
o poligony i triangulacje itp itd sie nie martw są na to sposoby.
Z 10 takich na Wiejską wysłać
konto usunięte
2012-12-23, 11:51
Zajebiste, jestem pod wrażeniem.
Spoko,spoko, trzeba było tylko dać więcej wygładzania i jakiś konkretny ray mirror. Brak tekstur nadrobiłbyś dobrymi materiałami i nie straciłbyś wiele więcej czasu na renderowoanie przez to. Sam siedzę w blenderze już spory czas to wiem ile się trzeba czasem nasiedzieć przy niektórych modelach. Piwko.
łoł, jestem pełen podziwu. dla mnie świetny model. a co do renderu znam Twój ból, jakiś czas temu robiłem zwykłą animację rozwalania paru klocków przez kulkę też w blenderze, a render 6h i to też nie jakiś perfekcyjny. Piwko leci : D
konto usunięte
2012-12-24, 19:45
Wygląd jak drugi robocop. Tj. Cain.
tydzien roboty - 50 sekund
dupy nie urwał
troche bardzo przypomina mechy z avatara ale no ale za prace i czas leci piwo
Piwo za Blendera
Jeszcze to dobrze oteksturuj i będzie fajny modelik.
konto usunięte
2012-12-24, 20:21
ta zaraz jakiś żartowniś zacznie ku*asy w 3D zamieszczać a blachary lizać monitory