

Zbysław napisał/a:
Kiedyś byłem w Chinach
Zbyszek, hurtownie w Wólce Kosowskiej to jeszcze nie Szanghaj

Nie dosyć, że p🤬da filmuje w pionie (ma tak oczy?!), to jeszcze NIE filmuje tego, co ważne.
Powinno być jakieś prawo jazdy na taki telefon...
Powinno być jakieś prawo jazdy na taki telefon...
Pas startowy był zły powietrze było złe samolot był zły kamerzysta był c🤬jowy.
siwysiwers napisał/a:
Trening przyszłych niedoszłych pilotów KAMIKAZE
Dzień 1 - lot próbny ?

Ziebaj napisał/a:
Klasyczny korek
Klasyczne przeciągnięcie.
Skręcając pod tak dużym kątem stracił powierzchnię nośną i wystąpił efekt jak przeciągnięcie. Kapela. (tak jestem ekspertem, gram w Ace Combat 7).
Eksperci się już wypowiedzieli
Korkociąg jest zwykle skutkiem przeciągnięcia. Nie zawsze ale mniejsza z tym. Taka między nimi różnica.
Samolot nie stracił też powierzchni nośnej - przecież nie skurczyły mu się ze strachu skrzydła
Stracił natomiast składową pionową siły nośnej, wykonując ciasny skręt. Mała prędkość powoduje, że ta siła i tak jest już mała a odchylenie jej od pionu pogarsza sprawę.
Dodatkowo, zmiana kierunku lotu nigdy nie jest darmowa. Znaczy to, że manewry sterami zawsze zwiększają opór aerodynamiczny, spowalniając maszynę. Im manewr bardziej gw🤬towny, tym ten efekt jest silniejszy.
Dodatkowo, wykonując tak ciasny skręt, różnica prędkości opływu na skrzydle wewnętrznym i zewnętrznym do zakrętu jest na tyle duża, że wywraca samolot. (Siła nośna na skrzydle wewnętrznym maleje a na zewnętrznym rośnie)

Korkociąg jest zwykle skutkiem przeciągnięcia. Nie zawsze ale mniejsza z tym. Taka między nimi różnica.
Samolot nie stracił też powierzchni nośnej - przecież nie skurczyły mu się ze strachu skrzydła

Stracił natomiast składową pionową siły nośnej, wykonując ciasny skręt. Mała prędkość powoduje, że ta siła i tak jest już mała a odchylenie jej od pionu pogarsza sprawę.
Dodatkowo, zmiana kierunku lotu nigdy nie jest darmowa. Znaczy to, że manewry sterami zawsze zwiększają opór aerodynamiczny, spowalniając maszynę. Im manewr bardziej gw🤬towny, tym ten efekt jest silniejszy.
Dodatkowo, wykonując tak ciasny skręt, różnica prędkości opływu na skrzydle wewnętrznym i zewnętrznym do zakrętu jest na tyle duża, że wywraca samolot. (Siła nośna na skrzydle wewnętrznym maleje a na zewnętrznym rośnie)