Główna Poczekalnia (5) Soft (4) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 12:34
Ataki lewactwa w programie u Tomasza Lisa
konto usunięte • 2012-11-13, 17:36
Tomasz Lis postanowił sobie pogadać o MN, zaprosił więc dwóch największych lewaków, a co z lewactwem związane, ignorantów.
Oprócz tego zaprosił Artura Zawiszę i Tomasza Terlikowskiego, naczelnego fronda.pl
Na początku programu widzimy świetnie zmontowany materiał, pokazujący tępej części społeczeństwa, który to marsz był tym jedynym "słusznym" i "prawidłowym".



Zgłoś
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Matuch90 2012-11-13, 23:58 2
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 0:23 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
mareczekzip 2012-11-14, 0:33
Nie mogę patrzeć na tego sowieckiego szczupaka.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 0:35
torro napisał/a:


A co z białymi myszkami? Też masz z nimi problem?



Nie będziesz mi komunisto niczego zarzucał. Googla spytaj do czego odnosiło się określenie 'czerwony pająk', jak cię starzy w historii nie uświadomili.
Zgłoś
Avatar
anonymousm 2012-11-14, 0:35 1
@up
Jeden z tych skorumpowanych sędziów PRL, który był szczególnie srogi dla opozycjonistów, niejaki Kryże, został ministrem sprawiedliwości u Jarka Kaczyńskiego.
Ja-ro-sław, Pol-skę zbaw!
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 0:41
Slonx napisał/a:



Źle się wyraziłem, masz rację. Chodziło o to, że Szczuka, Nałęcz i Lis porównują ogół do skrajności.
Czy zrobił to w TYM programie Terlikowski i Zawisza?



No, mnie się zdaje, że jako jedyny od uogólniania powstrzymał się Terlikowski.

Slonx napisał/a:


Serio, uważam, że moje poglądy są słuszne. I jeżeli konserwatyzm światopoglądowy i liberalizm gospodarczy to dla ciebie prawicowa skrajność, to tak, stoję mocno po tej stronie barykady.

Co to znaczy "mocno prawicowe"?
Media lubią używać określenia "skrajna prawica" na faszystów.
Albo na taki ONR.
Z programem takie ONR zgadzam się może w połowie. Więc chyba nie jestem skrajnie prawicowy?



Źle mnie zrozumiałeś. To czy są słuszne, nie nam rozsądzać. Sam nabrałem przekonania, że najlepszym systemem gospodarczym będzie hybryda, która w jednym członie nazwę winna mieć 'liberalna'.

Mocno prawicowe, tzn. bez kompromisów kwestiach światopoglądowych (dla odróżnienia opozycje gospodarcze będę nazywał liberalizmem i socjalizmem - terminy te są mniej wieloznaczne). Nie chcę ci wmawiać faszyzmu, czy zamiłowania do ONRu. Przymiotnik "skrajny", oznacza dla mnie bezkompromisowość wartościową (tzn. odnosząca się do wartości). Czyli ktoś o skrajnie lewicowych poglądach będzie bronił za wszelką cenę prawa do aborcji, a inny, o skrajnie prawicowych poglądach, za wszelką cenę (choćby ciąża była efektem gw🤬tu itd. itp.) będzie chciał zdelegalizować możliwość przeprowadzenia aborcji.

Slonx napisał/a:


Zgodzę się, media nie są zmanipulowane, bo zmanipulowane być nie mogą.
Mogą manipulować, albo nie. Mogą być ukierunkowane politycznie. Wtedy to jednak nie ma nic wspólnego z etyką dziennikarską, która w naszym kraju nie istnieje.
I jak już kiedyś komuś mówiłem, każdą informację czytam z różnych źródeł, bo różne źródła podają ją wedle określonego klucza. Czy to GW, TVN, TVP i inne Trybuny Ludu, czy Gazeta Polska i Nasz Dziennik. Nie ma reguły.
Problem w tym, że GP, Niezależna itp. mają nieco łatwiej. Bo władzę, zwłaszcza tak nieudolną, lewicową, skrytykować konstruktywnie potrafiłoby nawet dziecko.



Otóż oto mi chodziło. Trzeba się zgodzić - Lis w tym wywiadzie przekroczył wszelkie granice przyzwoitości dziennikarskiej, jawnie się opowiadając za jedną ze stron (choć on sam, okazuje się, BYŁ stroną) sporu.

Tylko ja jeszcze bardziej radykalnie podejdę do tej kwestii: żaden podmiot nie jest w stanie nie zmanipulować informacji.

Slonx napisał/a:


Kiedyś też myślałem, że żeby zostać profesorem, czy doktorem, trzeba mieć łeb na karku.
To się zmieniło. Jak ten tytuł może cokolwiek znaczyć, skoro profesorami mogą zostać takie elementy, jak Hartman czy Seneszyn?
Jak można wierzyć w tytuł doktora, skoro zostaje nim taki Kardaszewski?



Jeśli chodzi o Hartmana... Jego publikacje są naprawdę godne podziwu. Wiedzę ma wielką, jego badania są wnikliwe... Mów co chcesz o jego poglądach - historykiem filozofii jest wielkim.

Praca doktorska to mimo wszystko nie lada wysiłek...

Slonx napisał/a:


Czasy są, jakie są. Dług publiczny przecież trzeba będzie spłacić, to nie jest tak, jak myślą niektórzy, że będzie można go olać. Że to tylko cyferki.
Weźmy przykłady np. Estonii - może poziom życia nie jest jakoś bardzo wysoki, wiadomo, że można się przyczepić do paru rzeczy, ale popatrzmy na ich dług publiczny...

A my ciągle w naszym chorym państwie generujemy bezsensowne wydatki, które przekraczają to, co wypracowujemy. A jest to przeżeranie, bo w zamian nie mamy nic.
Pewnie, ktoś powie, że jesteśmy większą gospodarką, ale to też oznacza, że mamy większy potencjał.



To w większości prawda, co mówisz. Zgadzam się, sprawami gospodarczymi można by pokierować zdecydowanie owocniej. Rządy kolejne Polski niestety wybrały drogę niskiego wzrostu, niskim kosztem wysiłku...

Mimo wszystko nie jest tak, że popadamy w ruinę! I denerwują mnie ludzie, którzy tylko narzekać umieją. Trzeba powiedzieć jasno i otwarcie: żyje nam się zdecydowanie lepiej niż 25 lat temu, choć mogłoby się żyć jeszcze lepiej. Do tego jednak trzeba kompetentnych ludzi na stanowiskach ministerskich - finansowych. Cóż... Takie uroki demokracji.
Zgłoś
Avatar
taziu 2012-11-14, 0:42 2
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 2:22
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 3:43 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Matuch90 2012-11-14, 3:54
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Ork.Fajny 2012-11-14, 5:34
dionizodoros napisał/a:

To ty "rusz dupę do podręcznika" (i nie chodzi mi tu wyłącznie o twój błąd składniowy) ekonomii, i zrozum, że nie da się przełożyć systemów gospodarczych różnych krajów, a to ze względu na różne struktury gospodarcze.


Czyli mam rozumieć że Hongkong lub trochę mniej Chiny, to państwa którym całkowicie przypadkowo także udało się coś takiego osiągnąć i broń mnie panie Boże żebym ci o nich mówił bo uwłaczam twojej inteligencji, logice i ogólnie osobie...?

dionizodoros napisał/a:

Zresztą... PKB per capita według parytetu siły nabywczej, Chile miało w 1996 dokładnie takie samo jak my - 8035 usd (przeliczane na bieżące dolary międzynarodowe). W 2011 Polska ma już 21 309 usd, Chile zaś 17 310. Choć nie jest to mimo wszystko potwierdzeniem, że Polska jest lepiej zarządzana (w europie mamy bogatych partnerów gospodarczych itd. itp.)


Oczywiście bierzesz pod uwagę fakt że wtedy, kiedy szliśmy łeb w łeb, było ich 4x mniej...? I oczywiście bierzesz pod uwagę fakt że my zbankrutowaliśmy po drodze na drodze tego "rozwoju" a im jakoś nic się nie stało...?
Nie bierz na poważnie PKB. Ten licznik mówi m.in. ile państwo wydało, niekoniecznie ile państwo miało pieniędzy a ile musiało pożyczyć by wydać.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 8:28 1
yoyoyo napisał/a:



Nie będziesz mi komunisto niczego zarzucał. Googla spytaj do czego odnosiło się określenie 'czerwony pająk', jak cię starzy w historii nie uświadomili.


Ależ uświadomili, uświadomili. Lek przed pająkami nazywa się arachnofobia. Aczkolwiek, tak jak w przypadku białych myszek, przyczyną może być nadużywanie napojów wysokoprocentowych w dłuższym okresie czasu, to w grę mogą wchodzić również zaburzenia w psychice. W szczególnych przypadkach w grę może też podobno wchodzić zwykła głupota. I tu zachodzi pytanie, czy nie mamy tu do czynienia z tym ostatnim przypadkiem.
Zgłoś
Avatar
Knysu samo zuo 2012-11-14, 8:54
Nienawidzę jak ta S(zcz)uka drze mordę i cały czas przerywa..
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 10:38
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 11:10 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem