Główna Poczekalnia (6) Soft (4) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 60 minut temu
Ataki lewactwa w programie u Tomasza Lisa
konto usunięte • 2012-11-13, 17:36
Tomasz Lis postanowił sobie pogadać o MN, zaprosił więc dwóch największych lewaków, a co z lewactwem związane, ignorantów.
Oprócz tego zaprosił Artura Zawiszę i Tomasza Terlikowskiego, naczelnego fronda.pl
Na początku programu widzimy świetnie zmontowany materiał, pokazujący tępej części społeczeństwa, który to marsz był tym jedynym "słusznym" i "prawidłowym".



Zgłoś
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 11:55
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 14:03 2
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 18:49
Arashel napisał/a:


Czyli mam rozumieć że Hongkong lub trochę mniej Chiny, to państwa którym całkowicie przypadkowo także udało się coś takiego osiągnąć i broń mnie panie Boże żebym ci o nich mówił bo uwłaczam twojej inteligencji, logice i ogólnie osobie...?



Nie wiem odnośnie czego to napisałeś. Nie rozumiem do tego co chcesz udowodnić, i jakim przykładem.

Arashel napisał/a:


Oczywiście bierzesz pod uwagę fakt że wtedy, kiedy szliśmy łeb w łeb, było ich 4x mniej...? I oczywiście bierzesz pod uwagę fakt że my zbankrutowaliśmy po drodze na drodze tego "rozwoju" a im jakoś nic się nie stało...?
Nie bierz na poważnie PKB. Ten licznik mówi m.in. ile państwo wydało, niekoniecznie ile państwo miało pieniędzy a ile musiało pożyczyć by wydać.



Co z tego, że było ich 4x mniej? Przecież pisałem o per capita. Kiedy zbankrutowaliśmy? I chyba mylisz pojęcie produktu, z pojęciem pieniądza.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 19:21
Dziwię się, że Szczuka nie wyłapała od nikogo w ten swój paskudny, zasepleniały pysk. Dziwię się i żałuje.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 19:51
Slonx napisał/a:


I z tym się w żaden sposób nie zgadzam. Manipulacja to działanie świadome, nie noszące za sobą woli poprawy w przypadku jej wykrycia.
Ja uważam, że nie da się przekazać informacji w 100% rzetelnie i to chyba stwierdzenie, którego szukamy. Tutaj natomiast, obiektywnemu dziennikarzowi, jeżeli ktoś wytknie nierzetelność, ten będzie wykazywał chęć poprawy.



Ja nadal będę upierał się przy manipulacji. Większość ludzi bardzo często koloryzuje informacje wedle swoich zapatrywań. I tak np. gdy wybuchła sprawa z tym trotylem, ci, którzy przekonani są, że w Smoleńsku zorganizowano zamach, twierdzili, że mamy dowód na zdradę PO. Ci z drugiej strony uznali, że to przez niewybuchy.

Tyle że ci, którzy wypowiadają podobne zdania, sami siebie wpierw mamią, później dopiero innych. Jak (podobno) 80% mężczyzn zawyża rozmiary swojego penisa, tak dziennikarz modyfikuje informacje w ten sposób, by zgadzała się bardziej z jego poglądami.

Slonx napisał/a:


Co do pracy doktorskiej - wysiłek wysiłkiem, ale bycie doktorem wiąże się również z badaniami naukowymi. Taki wspomniany wcześniej Kardaszewski... Brak słów. Okazuje się, że można napisać pracę doktorską, obronić ją, a później prowadzić badania całkowicie oderwane od rzeczywistości, nie wnoszące nic do świata nauki, na dodatek publikować wpisy nawołujące do przemocy i dalej być doktorem.
Że już nie wspomnę o czasach, w których panowie te tytuły zdobywali i o specyfikacji tamtych czasów.



To jest już osobna kwestia. Powstaje teraz nowy rodzaj fachu: bycie zawodowym doktorem. Sprowadza się to do wyłudzania pieniędzy na badania, które, okazuje się później, kosztują mniej niż miały kosztować.

Slonx napisał/a:


Moim zdaniem, koszt tego wysiłku nie jest taki niski. Wydajemy na to miliardy, na umacnianie systemu prowadzącego nas do bankructwa.



Nie trzeba się męczyć przy tym na poszukiwaniu systemu wydajniejszego: z tego punktu widzenia znaleźć tu możemy mały koszt wysiłku.

Slonx napisał/a:


Ale powinno być zdecydowanie lepiej. Kiedy staliśmy się narodem, który zadowala się byle czym, skoro przy odrobinie wysiłku, mógłby być jednym z mocniejszych w Europie?



Lecz jest to cel do osiągnięcia w skali kilkudziesięciu lat, nie z dnia na dzień.

Slonx napisał/a:


Demokracja... Rządy ludzi, którzy nie znają się na niczym, a decydują o wszystkim.
Nie żebym był jej radykalnym przeciwnikiem, ale... Nie miałbym nic przeciwko silnej jednostce jako głowie państwa, otaczającej się fachowcami, co w praktyce doprowadziłoby do rozwoju.
Nie jestem zwolennikiem demokracji za wszelką cenę, a na pewno nie w tej postaci, gdzie dinozaury polityczne pierdzą w stołki już od 20 lat i mają się świetnie.



Podpisuję się pod tym.
Zgłoś
Avatar
Ork.Fajny 2012-11-14, 20:47
dionizodoros napisał/a:

Nie wiem odnośnie czego to napisałeś. Nie rozumiem do tego co chcesz udowodnić, i jakim przykładem.


Nie wiesz czy udajesz że nie wiesz o czym mowa...?
Podałem ci przykład krajów także z liberalnymi reformami gdzie ludzie się wzbogacili ogromnie od tego czasu.

dionizodoros napisał/a:

Co z tego, że było ich 4x mniej? Przecież pisałem o per capita.


A no to że jeśli wierzysz wskaźnikowi PKB to jasno możesz zauważyć że mają tyle samo na osobę co my.
Ja osobiście wolę jednak bardziej obiektywne spojrzenie od strony życiowej a nie liczbowej. Chodzi o to że żaden podróżnik nie poleci ci Chile jako celu. To kraj typowo europejski. Nie poczujesz że wyjechałeś z kontynentu.

dionizodoros napisał/a:

Kiedy zbankrutowaliśmy?


Chyba pod koniec 81roku bandyta Jaruzelski ogłosił niewypłacalność kraju i wstrzymał spłatę jakieś chyba 20mld $.

dionizodoros napisał/a:

I chyba mylisz pojęcie produktu, z pojęciem pieniądza.


Skoro mówiłeś o PKB o jest on wyrażany w pieniądzu.
Niestety parytetu złota nie ma to nie mogę odwołać się do nieco więcej wartej wartości niż kupki wydrukowanych papierów.
Zgłoś
Avatar
wisnia123456 2012-11-14, 20:57
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-14, 23:19 1
Arashel napisał/a:


Nie wiesz czy udajesz że nie wiesz o czym mowa...?
Podałem ci przykład krajów także z liberalnymi reformami gdzie ludzie się wzbogacili ogromnie od tego czasu.



Nie wiem. I znów nie mam pomysłu czego mają być dowodem te przykłady krajów, w których przeprowadzili niby liberalne reformy... Niestety nie masz racji:
Hongkong był do (od 1898 roku) 97 miastem brytyjskim. Chiny swe bogactwo objawiają wyłącznie w dużych miastach. Dalej istnieje zjawisko pracy za 2 dolary dziennie. A tak, to zwykła wolnorynkowa gospodarka jest - jednak bez żadnych zabezpieczeń socjalnych.
Arashel napisał/a:


A no to że jeśli wierzysz wskaźnikowi PKB to jasno możesz zauważyć że mają tyle samo na osobę co my.
Ja osobiście wolę jednak bardziej obiektywne spojrzenie od strony życiowej a nie liczbowej. Chodzi o to że żaden podróżnik nie poleci ci Chile jako celu. To kraj typowo europejski. Nie poczujesz że wyjechałeś z kontynentu.



Nie mają, i wcześniej wysłałem ci tego dowód. Ale podam jeszcze raz:

google.pl/publicdata/explore?ds=d5bncppjof8f9_&met_y=ny_gdp_mktp_c...

Bardziej obiektywne spojrzenie?! I nie mówisz mi o żadnych konkretach...

Arashel napisał/a:


Chyba pod koniec 81roku bandyta Jaruzelski ogłosił niewypłacalność kraju i wstrzymał spłatę jakieś chyba 20mld $.



Musiał, bo Gierek tak zadłużył kraj, że już nie miał PRL z czego spłacać.

My jednak nie mówimy o PRL, tylko o Polsce współczesnej. Bo nasz rozwój gospodarczy zaczął się w 90 roku!

Arashel napisał/a:


Skoro mówiłeś o PKB o jest on wyrażany w pieniądzu.
Niestety parytetu złota nie ma to nie mogę odwołać się do nieco więcej wartej wartości niż kupki wydrukowanych papierów.



Jeśli chcesz by ktoś cię zrozumiał, zacznij stawiać przecinki. Produkt jest przeliczany na pieniądze, nie jest pieniądzem.
Zgłoś
Avatar
Ork.Fajny 2012-11-15, 9:46
dionizodoros napisał/a:

Nie wiem. I znów nie mam pomysłu czego mają być dowodem te przykłady krajów, w których przeprowadzili niby liberalne reformy... Niestety nie masz racji:


Oczywiście... Jak zwykle w dyskusjach ze spacjalistami... Prof.s.jonalista powie że to niemożliwe bo różne kraje są różne, człowieka poda przykład innych krajów i wiadomo oczywiście że nie mam racji bo ich potęga wzięła się z handlu jednorożcami przy pomocy interwencjonizmu państwa Atlantydów...

dionizodoros napisał/a:

Hongkong był do (od 1898 roku) 97 miastem brytyjskim.


Wiesz że tylko stwierdzasz iż miasto było kolonią brytyjską. A to nie dawało jemu perspektyw za wielu na dzisiejszy stan rzeczy,.

dionizodoros napisał/a:

Chiny swe bogactwo objawiają wyłącznie w dużych miastach.


Co w tym dziwnego? 300km od miasta w zapyziałej miejscowości nie uświadczysz wielkie bogactwa jeśli nie pojawi się tam inwestor.

dionizodoros napisał/a:

Dalej istnieje zjawisko pracy za 2 dolary dziennie. A tak, to zwykła wolnorynkowa gospodarka jest - jednak bez żadnych zabezpieczeń socjalnych.


Wolny rynek nie polega na tym że zarabiasz 100000000000$ a inflacji nie ma. Wolny rynek polega na tym że zarabiasz ciągle jakieś 100$ a ceny spadają. Nie ma podatków za wielu to ceny są wstanie spaść bez spadania płac wielokrotnie.

dionizodoros napisał/a:

Nie mają, i wcześniej wysłałem ci tego dowód. Ale podam jeszcze raz:
<link>


Oczywiście teraz będziesz wypierał fakt że mniejsza liczba mieszkańców powoduje że ta wartość przeliczona na jedną głowę jest właściwie identyczna Polską?

dionizodoros napisał/a:

Bardziej obiektywne spojrzenie?! I nie mówisz mi o żadnych konkretach...


A ty o jakich mówisz?
Mówisz o PKB gdzie na plus zaliczają się pieniądze ukradzione przez rząd mieszkańcą i wydane na "publiczne inwestycje" które z racji swojej natury nigdy się nie zwrócą i kosztują co najmniej 2x tyle co prywatna taka inicjatywa oraz 10% forsy idzie na łapówki dla urzędasów.

dionizodoros napisał/a:

Musiał, bo Gierek tak zadłużył kraj, że już nie miał PRL z czego spłacać.
My jednak nie mówimy o PRL, tylko o Polsce współczesnej. Bo nasz rozwój gospodarczy zaczął się w 90 roku!


Nie...
Mówimy o czasie od puczu w Chile do dziś.
Ty jako socjalista powinieneś w takim razie uważać że od 73r. do 89r. w socjalistycznej Polsce rozwój powinien być drastycznie większy i ludzie bogatsi. A tu dupa...

dionizodoros napisał/a:

Jeśli chcesz by ktoś cię zrozumiał, zacznij stawiać przecinki. Produkt jest przeliczany na pieniądze, nie jest pieniądzem.


A co to ma do czego? Skoro już przeliczyliśmy na pieniądze to nie rzucaj się do mnie o coś związanego z produktami.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-15, 14:01 1
Arashel napisał/a:


Oczywiście... Jak zwykle w dyskusjach ze spacjalistami... Prof.s.jonalista powie że to niemożliwe bo różne kraje są różne, człowieka poda przykład innych krajów i wiadomo oczywiście że nie mam racji bo ich potęga wzięła się z handlu jednorożcami przy pomocy interwencjonizmu państwa Atlantydów...



Miałem już nie odpisywać, bo uznałem, że nie do końca wiesz o czym piszesz. Moja natura impulsywna jednak wygrała.
Arashel napisał/a:


Wiesz że tylko stwierdzasz iż miasto było kolonią brytyjską. A to nie dawało jemu perspektyw za wielu na dzisiejszy stan rzeczy,.



Nie? Chyba i ty (?) się zgodzisz, że gospodarka wolnorynkowa zawsze będzie wydajniejsza niż rynek centralnie sterowany.
Arashel napisał/a:


Co w tym dziwnego? 300km od miasta w zapyziałej miejscowości nie uświadczysz wielkie bogactwa jeśli nie pojawi się tam inwestor.



Do czego zmierzasz? Twierdzisz, że Chiny nigdy nie osiągną pewnego poziomu rozwoju dlatego, że są za duże? Kuriozalny wniosek.
Arashel napisał/a:


Wolny rynek nie polega na tym że zarabiasz 100000000000$ a inflacji nie ma. Wolny rynek polega na tym że zarabiasz ciągle jakieś 100$ a ceny spadają. Nie ma podatków za wielu to ceny są wstanie spaść bez spadania płac wielokrotnie.



My mówiliśmy o pieniądzu wg parytetu siły nabywczej.
Arashel napisał/a:


Oczywiście teraz będziesz wypierał fakt że mniejsza liczba mieszkańców powoduje że ta wartość przeliczona na jedną głowę jest właściwie identyczna Polską?



Mówiliśmy o wartości per capita , czyli wartości "na głowę". Pisać trzeba było, że terminu nie rozumiesz.
Arashel napisał/a:


A ty o jakich mówisz?
Mówisz o PKB gdzie na plus zaliczają się pieniądze ukradzione przez rząd mieszkańcą i wydane na "publiczne inwestycje" które z racji swojej natury nigdy się nie zwrócą i kosztują co najmniej 2x tyle co prywatna taka inicjatywa oraz 10% forsy idzie na łapówki dla urzędasów.



PKB znaczy tyle, ile "dochody", nie "wydatki". A dochody to produkt wszystkich sektorów rynku, przeliczony na pieniądze. W tym wypadku dolar bieżący międzynarodowy.

Arashel napisał/a:


Nie...
Mówimy o czasie od puczu w Chile do dziś.
Ty jako socjalista powinieneś w takim razie uważać że od 73r. do 89r. w socjalistycznej Polsce rozwój powinien być drastycznie większy i ludzie bogatsi. A tu dupa...



W Polsce socjalistycznej powinien być rozwój drastycznie większy i ludzie bogatsi?! Ty chcesz by traktowano cię jako poważnego dyskutanta?! Ty się zgrywasz?

Powtórzę: rozwój gospodarczy Polski zaczął się w 1990 roku.

Arashel napisał/a:


A co to ma do czego? Skoro już przeliczyliśmy na pieniądze to nie rzucaj się do mnie o coś związanego z produktami.



Muszę! Bo nie rozumiesz podstawowych terminów i stąd wyprowadzasz fałszywe wnioski.
Zgłoś
Avatar
Ork.Fajny 2012-11-15, 14:35
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-15, 15:51
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Ork.Fajny 2012-11-15, 16:38
No co się stało? Te prośby o dane z Chin cię przeraziły specjalisto?
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-24, 17:39
andrzej.andrzej napisał/a:

I co faszystowskie gnidy, boicie się lewicy? Pewnie dlatego, że z lewej strony istnieją myślący i inteligentni ludzie a nie debile na poziomie NOPu. Kiedyś ten portal był neutralny, ale teraz widzę, że poziom ksenofobii, faszyzmu, antysemityzmu i rasizmu rośnie tutaj w obrzydliwym stopniu. Cóż drogie gimbusy mam nadzieje, że ktoś wam to z głowy wybije. Jak nie to będzie wojna i to wy polegniecie faszystowskie szmaty!



antifa łowcy hiv`a!
Zgłoś

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem