Główna Poczekalnia Soft (4) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 17:07
Sadol uczy sadol bawi, dziś zobaczymy zasadę działania systemu który powoduje ugięcie kolan u posiadaczy samochodów Audi bez tego systemu. Swoją drogą inżynierowie mieli pod kopula sporo jak wykminili coś takiego kiedy CAD raczkował ew dopiero go pisali, Ang wymagany (mi ciężko wyłapac co lektor mówi)

Zgłoś
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Boss-man 2013-01-18, 7:52
Dałem piwo udaję, że zrozumiałem co on do mnie mówi i że moja a3 też ma quattro.
Zgłoś
Avatar
DjDanielo1 2013-01-18, 9:01 2
Normalnie wszyscy w ostatnim czasie podniecają się tym systemem jak by to było coś zapożyczone z technologii obcych... <lol>?

Taki ,,system,, działa w samochodach bez nazwy quattro, ano np. osobówki z napędem na 4x4. Dlaczego?
Ano dlatego że system quattro to nic innego jak ustawienie 3 dyferencjałów, jeden odpowiada za rozdzielenie momentu obrotowego na dwie osie (przednia i tylna) kolejne dwa za rozdzielenie momentu obrotowego na którejś z osi (przednia i tylna). Mało kto wprowadza do osobówek napęd stały czyli na 2 dyferencjałach z powodu zużycia opon. Posiadam Fiata Sedici także posiada napęd na 4 koła, z dyferencjałem po środku, po czym można to poznać? Na śniegu w pierwszych chwilach przy podjazdach zazwyczaj jedno koło zaczyna się ślizgać i kolejne już tracą siłę, wiadomo przeciwdziała temu już inny system. Dlatego nie ma się czym podniecać bo sam takie ,,systemy,, montowałem w modelach RC gdy byłem młodszy i jako tako nie miałem pojęcia o mechanice samochodowej.

Pozdrawiam.
Zgłoś
Avatar
wioslarz 2013-01-18, 9:06
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
darekesp 2013-01-18, 9:54
Audi dla mnie naj lepsze i tylko jeżdze Audi ( bez fanatyzmu ) ale tak dla porównania Audi zawsze wyprzedzało innych i bez powodu hasło ( przewaga dzieki technologii ) nie jest bezpodstawne macie tu filmik jak radzi sobie quattro a BMW z xDrive

sadol.pl/naped-4x4-audi-vs-4x4-bmw-quattro-vs-xdrive-vt149763.htm1538010
Zgłoś
Avatar
daviden 2013-01-18, 10:00
Pytanie dla znawców: co lepsze system Quattro od Audi czy najnowszy XDrive od BMW ?
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-01-18, 10:07 1
To może teraz coś o komforcie jazdy.
Zgłoś
Avatar
BaR.U.1988 2013-01-18, 10:18
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
radek225 2013-01-18, 10:27 1
I niech coś jebnie w tym systemie, to wywalisz części o wartości połowy tej audicy, by jeździła z powrotem. Wolę napęd na przednie koła. Równie bezpieczny, co quattro zimą.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-01-18, 10:57
angielski techniczny wymagany...
Zgłoś
Avatar
darekesp 2013-01-18, 11:57 1
daviden napisał/a:

Pytanie dla znawców: co lepsze system Quattro od Audi czy najnowszy XDrive od BMW ?



Zdecydowanie quattro obejżyj film na youtube. Quattro jakoś tak lepiej też działa na codzień
Zgłoś
Avatar
bania88 2013-01-18, 13:07 1
@UP tyle, ze na YT sa filmy zarowno pokazujace jak quattro daje dupy jak i xdrive daje dupy.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-01-18, 13:30 2
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Fiestas 2013-01-18, 13:56 2
Po ośmiu latach dogonili honde ;>
Trzy dyfry w quattro? Chyba tylko w rs. Quattro w pozostałych modelach to tylko centralny dyfer i jakieś elektroniczne protezy.
Zgadza się, w trudnych warunkach lepsze to niż napęd na jedna oś ale do prawdziwego napędu na cztery koła to jeszcze daleko.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-01-18, 13:58 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-01-18, 14:14 1
no 33 lata Quattro obchodzi ,,Audi quattro zadebiutowało 3 marca w 1980 roku w Genewie"
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem