Tomasz Kasperczyk i Damian Syty, Ford Fiesta R5, ERC, rajd Azorów 2017.
Coś mi się zdaje że pilot źle trasę odczytał. Zbyt solidne te bariery robią.
Samochód do kasacji z powodu smrodu jaki zostawili po sobie obecni w czasie wypadku.
Gdyby nie barierka to by go wyj🤬o
podpis użytkownika
"Czlowiek ma sie rozwijac a nie byc hamowany przez obiekt ktory ma co innego miedzy nogami niz on"
J................a
2017-05-06, 14:12
Po c🤬j te barierki? Nie umiesz jeździć? Giniesz. Proste.
pokazuje, że ok. czyli chyba wszystko tak jak zaplanowali
hahaha a następny spadnie w przepaść
Szkoda ze były barierki tak by piękne "ale urwał" było
Ktoś wtajemniczony powie coś więcej o tym OK? To jakiś nakaz? Obowiązkowe wyposażenie na takim rajdzie? Jest wersja NOT OK? Gdzie oni biegną w ogóle?
Rajd Azorów
A są rajdy Reksiów i Burków?
Jak nie pokazaliby ok to pozostałe załogi jadące za nimi musiałyby się zatrzymać i udzielić pomocy, a tak mogą jechać dalej.
ciekawe czy miał kartkę z napisem "fuck, not nice, broken legs. not ok."
Biegi ostrzec inne załogi, które jechały za nimi, proste :p
Ileev napisał/a:
Ktoś wtajemniczony powie coś więcej o tym OK? To jakiś nakaz? Obowiązkowe wyposażenie na takim rajdzie? Jest wersja NOT OK? Gdzie oni biegną w ogóle?
Każda rajdówka jest wyposażona w kartki "SOS" i "OK". W razie dzwona najczęściej pilot biegnie na pełnej z odpowiednią kartką i pokazuje innym załogom i helikopterom, w zależności czy ktoś ucierpiał czy też nie. Każda najeżdżająca na dzwon załoga ma obowiązek zatrzymać się i udzielić pomocy jeśli jest "SOS" natomiast gdy widać zielony "OK" to jadą dalej.