Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
BHP to podstawa
phrontch • 2019-11-22, 11:20
Praca w młodym dynamicznym zespole

podpis użytkownika

Gdzie zginęło moje minimum 1200 tematów?
Zgłoś
akuel 2019-11-22, 11:28 5
O co kaman? O tą drewnianą kładkę? Bo serio nic nie rozumiem... Wyślij do PIPu, a nie na sadola wstawiasz...
Zgłoś
BigCohones 2019-11-22, 11:32 55
Nikt nie spadł... Nie oglądać.
Zgłoś
Konto usunięte 2019-11-22, 11:56 1
Była by wielka szkoda stracić wszystkich doświadczonych spawaczy gdyby ta górna część się obłamała do środka
Zgłoś
marvel321 2019-11-22, 12:24 2
Jestem spawaczem i tez sie na takich deseczkach czesto stoi. A te k🤬y z rzadu nam szkodliwe zabraly.
Zgłoś
Wieczor678 2019-11-22, 13:04 2
marvel321 napisał/a:

Jestem spawaczem i tez sie na takich deseczkach czesto stoi. A te k***y z rzadu nam szkodliwe zabraly.

Doskonale cię rozumiem ! Jestem mechanikiem w serwisie żurawi portowych i nie raz chodzę po wybiegach na wysokości 70m i tez c🤬je zabrali mi szkodliwe ! A jak się sp🤬ole to nie am co zbierać !

Wysiegach *
Zgłoś
Konto usunięte 2019-11-22, 15:45 1
Wieczor678 napisał/a:

Doskonale cię rozumiem ! Jestem mechanikiem w serwisie żurawi portowych i nie raz chodzę po wybiegach na wysokości 70m i tez c🤬je zabrali mi szkodliwe ! A jak się sp🤬ole to nie am co zbierać !
Wysiegach *

Bo j🤬e k🤬y z rządu chcialy by k🤬a żebyśmy zdechli od razu na emeryturze. Stare cepy rządzą tym krajem. No ja p🤬le. Sory chłopaki za off topic ale musiałem...

Zgłoś
ProVVe 2019-11-22, 18:24
Każdy kto pracuję z ciężkim sprzętem, wysokościami, trudnym terenie etc ponosi ryzyko. Sądze, że nawet na wysokim piętrze biurowca jak dojdzie do pożaru czy wybuchu mogą mieć przej🤬e jak Ci z WTC (na bank nie tak jak reszta na co dzień, ale jednak)