Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
qhash 2014-02-06, 11:54 96
ale jak się takiemu konsultantowi mówi po raz 5-ty, ze nie jest się zainteresowanym ofertą, to właśnie jedyną opcją jest przerwanie rozmowy

co do bab - wcale mnie to nie dziwi
Zgłoś
Avatar
iRec 2014-02-06, 12:12 7
A niby w jaki sposób rozłączanie się w połowie słowa jest chamskie?
Słyszę że nie interesuje mnie to o czym mówi konsultant to się rozłączam bez słowa i ja jestem zadowolony i on jest zadowolony.
Zgłoś
Avatar
mcvice 2014-02-06, 12:12 8
na szczęście mam zablokowany numer obsługi klienta i nie mogą się do mnie dodzwonić bo automatycznie odrzuca od nich połączenie. Co to za czasy, że obsługa dzwoni do mnie, obsługa jest po to, żebym ja zadzwonił jak coś chcę a nie na odwrót.
Zgłoś
Avatar
c................I 2014-02-06, 12:13 57
P🤬li głupoty.

1. Ja jestem klientem, to JA daję wam hajs, więc to JA mam prawo narzekać jak coś mnie wk🤬ia, a nie wy.
2. Każdy z nas był w sytuacji, że po szesnastym 'nie, dziękuję' po prostu trzeba się rozłączyć, dla świętego spokoju.
3. Ciekawe czy autor prowadzi godzinne rozmowy z tele-pajacami?
4. Jak cie praca tak wk🤬ia, zmień...
Zgłoś
Avatar
m................n 2014-02-06, 12:54 4
Biedni ? Niby w jaki sposób jesteś biedny ?
Sam decydujesz się na taką pracę - chyba ,że jesteś trzymany w piwnicy i zmuszany do odbierania i wykonywania telefonów.
Rozłączanie się w połowie słowa to chamstwo?
To przestańcie (wy z call center) po raz 10ty wypytywać czy może jednak chcę tą super-hiper-ekstra ofertę ,która jest idealna dla mnie ! Skoro mówię za 1wszym razem ,że nie jestem zainteresowany to mówi się "okej, rozumiem, miłego dnia". Wasze zachowanie jest natarczywe i chamskie a nie klientów do których dzwonicie.
I to prawda co napisał cys23.II :
Cytat:

Ja jestem klientem, to JA daję wam hajs, więc to JA mam prawo narzekać jak coś mnie wk***ia, a nie wy.

Zgłoś
Avatar
woofer51 2014-02-06, 12:54 2
Bo WY jesteście tępymi C🤬jami. Jak człowiek powie, że nie jest zainteresowany Waszą ofertą to rozwiązuje się worek z pytaniami i ból dupy. K🤬a nie potrafisz odpuścić to idź do roboty do kiosku .
Zgłoś
Avatar
P................i 2014-02-06, 12:59 18
Pracowałem w call center jako telemarketer nc+ miesiąc. Tyle wytrzymałem. Świadomość, że wpycha się ludziom na siłę drogą telewizję i pociski przyjmowane na klatę przelały czarę goryczy. Nie dziwcie się, kiedy telemarketer idzie w zaparte po tym, jak powiecie mu, że nie jesteście zainteresowani. U mnie było tak, że trzeba podjąć trzy próby rozmowy i narzucać się klientowi w przeciwnym wypadku ostrzeżenie, a następnie kara w postaci obcięcia wypłaty za ten dzień. Kiedy zaczynałem jakoś w pierwszym tygodniu nawiązałem rozmowę z miłym panem, który uprzejmie powiedział mi, że nie chce tej telewizji, bo wyprowadza się do stanów. Rozłączyłem się. Minutę później podchodzi do mnie ruda c🤬a menadżer (pozdrawiam was k🤬sem w mordę k🤬y z universal agent Kraków) z tekstem: Obcinam Ci prowizję, trzeba było go namawiać, żeby oddał dekoder sąsiadowi (sic!) Jedna z najbardziej parszywych robót z jakimi miałem do czynienia. I to za psie pieniądze.
Zgłoś
Avatar
Hojren 2014-02-06, 13:02 10
kuerwa, toż to jechowi telefoniczni...
Zgłoś
Avatar
S................i 2014-02-06, 13:20 1
Jestem kierownikiem w jednym z salonów (inna branża niż opisana przez kolegę). I po kilku latach pracy w handlu wiem, że najtrudniejszym zadaniem i elementem pracy jest... Bycie miłym dla idiotów! Rozumiem frustrację moich pracowników, gdy przychodzi klient, który nie słucha, a tylko wydaje dźwięki z paszczy. Gdybyśmy umieli słuchać, to problemy załatwilibyśmy w 1 minutę, a nie przez 30 minut.
Zgłoś
Avatar
Elton John 2014-02-06, 13:25 3
Pracowałam przez 3 lata na słuchawce, na szczęście nie wciskając niczego na siłę, tylko oddzwaniając do klientów, którzy sami zostawili na stronie numer z prośbą o kontakt. O dziwo ok 40% osób również nie chciało się rozmawiać. Ale fakt faktem mnie również potrafili wkurzyć (moją zmorą są bankowcy, ci to mają cierpliwość). Starym wypracowanym sposobem na początku każdej rozmowy zaznaczam, że nie zgadzam się na nagrywanie rozmowy-po czymś takim odpuszczają i problem z dyni.

Hit z tamtej pracy:
Gość zainteresowany usługą po sporządzeniu umowy przyznał się konsultantce, że przez cały czas walił konia. Tadam!
Zgłoś
Avatar
~Velture 2014-02-06, 13:51 3
J🤬 te k🤬y co dzwonią wciskając gówniane oferty. Jeśli bym czegoś chciał to bym sam zadzwonił a p🤬lenie ,że klient jest chamski itp. jest debilne. To z klientów mają pensje a nie klient z nich.

podpis użytkownika

Chcesz LEGALNIE 90g MM na własny użytek? >> Wbijaj na naszą grupę MM <<
Medyczna Marihuana jest TAŃSZA w aptece niż u dilera ok 15-30zł/g !
Zgłoś
Avatar
Iperyt669 2014-02-06, 13:53 1
Chamskie jest nękanie obcych ludzi przez dzwonienie do nich, to naruszenie prywatności.
Zgłoś
Avatar
kontownik 2014-02-06, 14:15 4
było sie uczyć a nie teraz płakać że pracujesz w call center
Zgłoś
Avatar
N................m 2014-02-06, 14:16 4
gówno prawda, zawsze mówię "nie dziękuje" i jak ktoś zaczyna juz "a może..." rozłączam w połowie jej zdania...potem taka nie doj🤬a k🤬a pisze posty w internetcie "prostackie to rozłączanie w połowie zdania ;__;
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie