



może i taki przedstawia ale nie zapomnij że jest to auto już dość wiekowe a ostatnie e34 m5 było produkowane w 1996r. czyli w czasach gdy zapewne srałeś w pieluchy. Dużo aut "sportowych" nowszej generacji produkowanych obecnie nie ma nawet 1/5 tej mocy którą ma to auto. A przypominam że nie jest to auto sportowe tylko limuzyna klasy średniej.
Po drugie nie potrafisz szanować innych więc dla nich ty również jesteś zwykłym ścierwem nic nie wartym. A szacunek się należy dla takiej osoby która potrafi zrobić takie auto. Sam również jestem w trakcie instalacji turbo w troszkę młodszym lecz również i z mniejszą pojemnością silniku BMW i jak dla mnie wygenerowanie mocy ok. 200KM z litra pojemności jest sporym wyzwaniem gdyż trzeba mieć naprawdę dużo doświadczenia żeby po jednej zabawie tłoków nie zbierać z asfaltu.
P.S. Ciebie i tak nie stać na to pruchło frajerze
podpis użytkownika
"Jestem osobą nietolerancyjną i prosiłbym to uszanować""Wk🤬iają mnie wielkie PODPISY"
P.S. Ciebie i tak nie stać na to pruchło frajerze
Ja p🤬le, a skąd k🤬a wiesz, że jego nie stać? Może zap🤬la helikopterem na zmianę ze złotym porsche. K🤬a mać.

podpis użytkownika
news.asiantown.net/r/20999/mexican-drugcartel-post-chainsaw-execution-...ludzie zap🤬lający helikopterami na zmianę ze złotym porsche chyba nie wchodzą na sadistica
![]()
Wchodzą, tylko że oni mają konto premium.
co to za nuta na początku? ktoś wie?
Nickelback - Burn It to the Ground

jaranie sie starymi bmw to jest chyba jakiś rodzaj nekrofilii?
Ten samochód jest kultowy ale to zrozumieją tylko ludzie znający się na motoryzacji i szanujący stare samochody. Na ten samochód (bez tuningu) twoich starych nigdy nie będzie stać i tak a nawet jeśli to nie będą mieć za co wlać do baku, bo takie M5 spali ze 20+ litrów na 100km. podczas gdy twoi starzy (mówię o twoich starych bo Ty pewnie jeździsz autobusem) jeżdżą skodą lub innym szajsem na gaz lub w dieslu i zamiast patrzeć na obrotomierz to patrzą na wskaźnik beny.


@ up amatorka_protein
może i taki przedstawia ale nie zapomnij że jest to auto już dość wiekowe a ostatnie e34 m5 było produkowane w 1996r. czyli w czasach gdy zapewne srałeś w pieluchy. Dużo aut "sportowych" nowszej generacji produkowanych obecnie nie ma nawet 1/5 tej mocy którą ma to auto. A przypominam że nie jest to auto sportowe tylko limuzyna klasy średniej.
Po drugie nie potrafisz szanować innych więc dla nich ty również jesteś zwykłym ścierwem nic nie wartym. A szacunek się należy dla takiej osoby która potrafi zrobić takie auto. Sam również jestem w trakcie instalacji turbo w troszkę młodszym lecz również i z mniejszą pojemnością silniku BMW i jak dla mnie wygenerowanie mocy ok. 200KM z litra pojemności jest sporym wyzwaniem gdyż trzeba mieć naprawdę dużo doświadczenia żeby po jednej zabawie tłoków nie zbierać z asfaltu.
P.S. Ciebie i tak nie stać na to pruchło frajerze
p🤬licie hipolicie. co z tego, że ma moc, skoro pewnie nawet połowy nie da się wykorzystać. całe ładowanie kasy traci sens, tym bardziej, że za tą włożoną kasę można mieć zajebiste, nowsze (o ile nie nowe) auto, w c🤬j szybkie i zajebiście trzymające się drogi. może i z mniejszą mocą, ale dające się prowadzić. chcesz się pobawić, kup sobie buggy.
podpis użytkownika
Chciałbym rozeznać się w sobie, póki nie będzie za późno.
p🤬licie hipolicie. co z tego, że ma moc, skoro pewnie nawet połowy nie da się wykorzystać. całe ładowanie kasy traci sens, tym bardziej, że za tą włożoną kasę można mieć zajebiste, nowsze (o ile nie nowe) auto, w c🤬j szybkie i zajebiście trzymające się drogi. może i z mniejszą mocą, ale dające się prowadzić. chcesz się pobawić, kup sobie buggy.
Kolejny który nie rozumie o co chodzi w tuningu.
Jeżeli będzie chciał może ustawić mniejsze doładowanie poprzez westgate turbiny i auto będzie się dobrze prowadzić.
Co z tego że miałby nowe? może ma nowe w garażu a to ma do tuningu i zabawy?
W tuningu nie chodzi o to by dorównać nowszym modelom tylko o to by stworzyć coś nowego.
Taki na przykład kultowy samochód jak Skyline - tuningowany do dziś bo jest doskonałą bazą do tuningu, lepszą od nowych GTR które zastąpiły linię Skyline. Jego silnik na standardowych częściach jest w stanie wytrzymać 800+ koni.
Ale co Ja się tutaj rozpisuje jak zaraz kolejne dziecko jeżdżące autobusem mnie zjedzie.