Główna Poczekalnia (3) Soft (5) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 3:59
Boba trolluje supercary.
konto usunięte • 2013-07-28, 0:01
Interesujecie się motoryzacją, supersamochodami, prędkościami i stroną techniczną?
Większość osób uważających się za fanów motoryzacji wywodzi się z nfs'ów a otwarcie maski byłoby dla nich nie małym problemem.
Jarają was plastikowe supercary z ogromną mocą, błyszczącym lakierem a każdych ich centymetr jest sprawdzany w tunelu aerodynamicznym, tworzone przez profesjonalne teamy dla jakiegoś kierowcy za miliony dolarów? Boba Kettler pracuje sam, sam dla siebie jest kierowcą, mechanikiem i każdym kto pracuje przy takich projektach i swoim GOLFEM trolluje wielomilionowe inwestycje.

Na filmie pokazane oczywiście wyścigi na 1/4 mili (używa do 4 biegów), ale jak twierdzi sam Boba, na 6 biegu byłby w stanie osiągnąć 440km/h.

Od siebie dodam, że to golf z 91 roku, jest to "SERYJNY" silnik Golfa MK2 (nie jak np. w veyronie wykonany z dokładnością do jednej milionowej milimetra) dokładnie to 1.8L 16V GTI (seryjnie o mocy 140HP).
Patrząc na wiek jednostki napędzającej to są to niewielkie modyfikacje takie jak wzmocnienie bloku silnika, wymienione sprzęgło, korbowody, wał i tłoki. Poza tym układ wydechowy i wtryskowy.

Do tego najważniejsza część turbina GARRETTA z ogromnym ciśnieniem 4,25bar.

Specjalnie dla hejterów golfów.

Dla jasności nie jeżdżę golfem!

Było już o tym samochodzie w przypadku pojedynku między GTR'em i Veyronem. Oczywiście zaczęły się spekulacje typu "z golfa została tylko seryjna buda", "golf wybebeszony to lekki" (waży 1145kg więc wcale nie taki lekki). Aaa i jest oczywiście dopuszczony do ruchu ulicznego więc full street (więc nie wyjeżdżajcie mi tu z jakimiś dragsterami "bo szybciej pojechał to gówno"). Rozwiałem wątpliwości i dodałem kilka szczegółowych i ważnych informacji.

Linki:

Temat z pojedynku Veyron i GTR:
sadol.pl/nierowny-pojedynek-3-samochodow-vt213226.htm2310335

Wiele innych filmów z projektów "Boba Motoring" dostępne na jego kanale jutub pod nazwą "Boba Motoring".

Zgłoś
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
konto usunięte 2013-07-28, 10:39 2
Przeczytałem "Baba trolluje supercary" i się zastanawiałem gdzie ta baba
Zgłoś
Avatar
jirki 2013-07-28, 11:21 5
Golf ZAWSZE BĘDZIE golfem Nawet jakby miał 2000hp pod maską
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-07-28, 11:47 2
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-07-28, 12:10
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
bloodwar 2013-07-28, 21:24 2
Veyron to pomyłka jeżeli chodzi o technologię - firma VW starała się usilnie nas przekonać, że tworzy coś nowego, niedoścignionego, coś czego nigdy nie było a dostaliśmy samochód który owszem, wyciąga 400 na godzinę ale technologicznie nie pokazuje nic nowego, nie ma przełomu jak wtedy, gdy po raz pierwszy zastosowano włókno szklane przy produkcji karoserii czy intercooler albo dwustopniową turbosprężarkę. Silnik to po prostu dwa zespawane ze sobą V8 z Phaetona, technologicznie bariera 1000 KM nie jest żadną barierą (mimo tego, co VW głosił na konferencjach prasowych o trudnościach z chłodzeniem i wytrzymałością materiałów silnika przy takiej mocy) gdyż silniki po 1000 koni miały już silniki lotnicze w czasie II WŚ (które nie różnią się technologicznie niczym od silników samochodowych) np. słynny "spitfire'owy" Rolls Royce Merlin, zaś jedynym chyba krokiem w przód był nie sam samochód ale... opony, zrobione z bardziej wytrzymałego materiału. Zaś ten Golf to pomyłka totalna, "pojedynek" tego czegoś przypomina pojedynki w serwisach militarnych Abramsa z T-80 - nie ta klasa wagowa, nie ten kaliber armaty, mniejszy silnik etc. Poza tym - takim Veyronem można jeździć i jeździć (jeżeli kogoś stać na spalanie rzędu 40 litrów w mieście, opny za 16 tysięcy euro komplet i serwis w ASO co roku a ile ten wyzyłowany silnik z Golfa pociągnie, 10 000 kilometrów? A może już się rozpadł...
Zgłoś
Avatar
adamov 2013-07-28, 23:47 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-07-29, 0:30 3
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
adamov 2013-07-29, 12:14 2
@UP nie rozumiem czemu ty uważasz, że każdy kto ma golfa to musi być wieśniak ale nie wnikam. Nie mówię tutaj o żadnych wiejskich przeróbkach typu dziurawy tłumik tylko, żeby ładnie cały projekt zrobić. Jeszcze jak ktoś lubi grzebać przy aucie i sobie cały od początku zrobi sam to od razu się lepiej jeździ autem bo wiesz o nim wszystko. Jezu masz kasę to kupujesz co chcesz, ale uwierz mi jak byś miał GTRa i na autostradzie Cie brał doładowany byle jaki golf to na bank byś próbował go dogonić. Często się zdarza takie zjawisko jak duch rywalizacji. Czasami to głupie lecz jesteśmy tylko ludźmi.
Zgłoś
Avatar
HSboy 2013-07-29, 12:57
podklad muzycny nie do zdobycia. jak wyodrębnilem go z filmiku, jak ktos chcesz to prosze na pw
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-07-29, 15:09 1
"Patrząc na wiek jednostki napędzającej to są to niewielkie modyfikacje takie jak wzmocnienie bloku silnika, wymienione sprzęgło, korbowody, wał i tłoki."

Niewielkie modyfikacje Czytaj praktycznie cały silnik zbudowany od nowa.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-07-29, 15:20
Ić pan w ... z takimi opisami. Nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy się "jarają" takim gównem i tak gównianymi opowieściami właścicieli tego gówna. Golf II nie jest w żadnym stopniu kultowy. Swift, 206 czy już od biedy Colt czy nawet Sunny to były małe diabły. Którymi dało się jeździć "cywilnie" jak i popierniczać bokami na szutrach. Mówię tu o silnikach fabrycznych, jak masz kasę to i z Trabanta zrobisz WRC. Tylko po co?
Zgłoś
Avatar
Ciapaty88 2013-07-29, 15:34 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-07-29, 15:40
Najlepsze są rozważania w stylu :czym jechać nad morze, veyronem czy golfem... jak dla mnie to można i "pekaesem" byle w taka pogode nie siedzieć w robocie.
Zgłoś
Avatar
Lukasz2525 2013-07-29, 16:10
Ale to i tak dalej tylko gofr .
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-07-29, 16:14 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem