Czasami przytrafi się, że na autostradzie zapala się rezerwa i musimy uruchomić wszystkie zmysły by dojechać do stacji. W materiale ukazane jest, jak to najlepiej zrobić i jak w tym sportowym aucie wynikiem spalania zaskoczyć niejedno auto rodzinne.
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 12:11
@szogunek
Nie kompromituj się. Zwiększenie ilości impulsów? Na wydłużeniu czasu impulsu (tzw. wypełnieniu). Do tego dochodzi regulacja ciśnienia na szynie w CR. Jeżeli coś ma średnicę stałą to możesz regulować dawkę na dwa sposoby:
1. W większości benzyniaków ze stałym ciśnieniem paliwa - czasem otwarcia.
2. W CR dochodzi jeszcze regulacja ciśnienia paliwa, które może osiągać do 135 MPa (Bosch) czy 160 MPa (Delphi). A do uruchomienia wystarczy bodajże 25 MPa.
To wszystko byś wiedział, gdybyś choć raz pojeździł z podpiętym chociażby Hi-Scan Pro czy KTS obserwując dane rzeczywiste.
Nie kompromituj się. Zwiększenie ilości impulsów? Na wydłużeniu czasu impulsu (tzw. wypełnieniu). Do tego dochodzi regulacja ciśnienia na szynie w CR. Jeżeli coś ma średnicę stałą to możesz regulować dawkę na dwa sposoby:
1. W większości benzyniaków ze stałym ciśnieniem paliwa - czasem otwarcia.
2. W CR dochodzi jeszcze regulacja ciśnienia paliwa, które może osiągać do 135 MPa (Bosch) czy 160 MPa (Delphi). A do uruchomienia wystarczy bodajże 25 MPa.
To wszystko byś wiedział, gdybyś choć raz pojeździł z podpiętym chociażby Hi-Scan Pro czy KTS obserwując dane rzeczywiste.
@Valdziu
Nie przejmuj się, to Sadol, tutaj jest milion znawców wszystkiego od motoryzacji po loty w kosmos i oczywiście każdy z nich albo zna każdy samochód i jego podzespoły albo był w kosmosie.
Nie przejmuj się, to Sadol, tutaj jest milion znawców wszystkiego od motoryzacji po loty w kosmos i oczywiście każdy z nich albo zna każdy samochód i jego podzespoły albo był w kosmosie.
Rzadko przyznaję komuś rację, ale tym razem muszę. Piwo dla Velture, bo zgadzam się jak nigdy.
Dodam tylko, że osoby które produkują się nad tym całym eko, moim zdaniem... a zresztą kogo to obchodzi moje zdanie. Zdrówko
Dodam tylko, że osoby które produkują się nad tym całym eko, moim zdaniem... a zresztą kogo to obchodzi moje zdanie. Zdrówko
zincum napisał/a:
@szogunek
Nie kompromituj się. Zwiększenie ilości impulsów? Na wydłużeniu czasu impulsu (tzw. wypełnieniu). Do tego dochodzi regulacja ciśnienia na szynie w CR. Jeżeli coś ma średnicę stałą to możesz regulować dawkę na dwa sposoby:
1. W większości benzyniaków ze stałym ciśnieniem paliwa - czasem otwarcia.
2. W CR dochodzi jeszcze regulacja ciśnienia paliwa, które może osiągać do 135 MPa (Bosch) czy 160 MPa (Delphi). A do uruchomienia wystarczy bodajże 25 MPa.
To wszystko byś wiedział, gdybyś choć raz pojeździł z podpiętym chociażby Hi-Scan Pro czy KTS obserwując dane rzeczywiste.
co nie zmienia faktu ze mozna okreslic dokladna dawke podanego paliwa
co do samego eco drivingu to nie po to sie kupuje gt86 zeby sie bawic w ekodriving, przy tym samochodzie max spalanie jakie mialem to cale 12l/100km wiec nie jest tak zle, autko swietnie rozpedza sie do 220km/h od tej predkosci do predkosci maks czyli 235km/h rozpedza sie ...(ksiazke mozna przeczytac)i jak juz wskazalem wczesniej jak ktos chce ecodriving to niech se kupi toyote ze skrzynia cxt kompletnie odbiera ona radosc z jakiejkolwiek jazdy, ale w hybrydzie ta skrzynia robi cuda np.
lexus gs 450h 0-100 5.9s 100-200 kolejne 5.9s czyli po 12 sekundach mamy podwiescie na zegarze, a jak ktos sobie zamowi z pakietem sport+ to to spada z 5.9 do nawet 4.2s i kolejna setka leci kolejne niestety znowu 5.9s
gwoli jasnosci pracuje w TRD
Ecodriving istniej tylko na krótką metę. Jeśli ktoś zmienia często auta, to może sobie pozwolić na takie katowanie. W innym przypadku skończy się to ogromnymi wydatkami na naprawę.
Miałem poprzednio benzyniaka, który spalał 12l/100km. A na trasie 8l.
Stwierdziłem, że czas na zmianę, bo za oszczędzone pieniądze w skali roku będę miał wakacje.
Kupiłem diesla 1.8 kombi i w 4 osoby za 180zł (pełny zbiornik) robię po trasie ponad 1000km. Obroty śrenie 2500.
Nie chowam się za TiRami, bo wolę widzieć co się na drodze przede mną dzieje.
Starając się utrzymać obroty na poziomie 1800 przejechałbym ze 100km więcej, ale wolę przedmuchać odrobinę turbinę na trasie.
Dla mnie przesiadka na oszczędniejsze auto jest ecodrivingiem.
Pozdrawiam tych, którzy kupują TDI i unikają używania turbiny.
A autor filmiku nie ma pojęcia jak zużywa się jednostka napędowa przy jego PSJ.
Miałem poprzednio benzyniaka, który spalał 12l/100km. A na trasie 8l.
Stwierdziłem, że czas na zmianę, bo za oszczędzone pieniądze w skali roku będę miał wakacje.
Kupiłem diesla 1.8 kombi i w 4 osoby za 180zł (pełny zbiornik) robię po trasie ponad 1000km. Obroty śrenie 2500.
Nie chowam się za TiRami, bo wolę widzieć co się na drodze przede mną dzieje.
Starając się utrzymać obroty na poziomie 1800 przejechałbym ze 100km więcej, ale wolę przedmuchać odrobinę turbinę na trasie.
Dla mnie przesiadka na oszczędniejsze auto jest ecodrivingiem.
Pozdrawiam tych, którzy kupują TDI i unikają używania turbiny.
A autor filmiku nie ma pojęcia jak zużywa się jednostka napędowa przy jego PSJ.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie