Czasami przytrafi się, że na autostradzie zapala się rezerwa i musimy uruchomić wszystkie zmysły by dojechać do stacji. W materiale ukazane jest, jak to najlepiej zrobić i jak w tym sportowym aucie wynikiem spalania zaskoczyć niejedno auto rodzinne.
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 12:11
🔥
Żółta koszulka lidera
- teraz popularne
Wszystkich postów nie czytałem, ale w kilku było, że w benzynie nie ma dwumasy hahahahah
A to dlaczego nie? Jest tak samo popularna jak w dieslach.
Oczywiście nie w silnikach pierdółkach, tylko z trochę większym momentem.
Volvo daje dwumase już w silnikach od 1.8
W Scenicu w 2.0 benzynowymtez miałem
Zapewne ten wyżej piszący o jakimś Clio też ma dwumase.
Tylko... benzyna to nie to co silnik na gnojówkę. Inna kultura pracy i tak nie siadają koła dwumasowe.. właściwie prawie w ogóle nie słychać by benzynowcy je wymieniali.
Stąd błędne przeświadczenie, że są montowane tylko w diselach.
A to dlaczego nie? Jest tak samo popularna jak w dieslach.
Oczywiście nie w silnikach pierdółkach, tylko z trochę większym momentem.
Volvo daje dwumase już w silnikach od 1.8
W Scenicu w 2.0 benzynowymtez miałem
Zapewne ten wyżej piszący o jakimś Clio też ma dwumase.
Tylko... benzyna to nie to co silnik na gnojówkę. Inna kultura pracy i tak nie siadają koła dwumasowe.. właściwie prawie w ogóle nie słychać by benzynowcy je wymieniali.
Stąd błędne przeświadczenie, że są montowane tylko w diselach.
Cytat:
sam jeździłem swojego czasu dieslami i potem przesiadłem się na samochód z silnikiem benzynowym i powiem szczerze że dla mnie osobiście to jak niebo i ziemia.
Mam podobnie, po jeździe benzynkami 110-150 konnymi (9 sek do 100 i 8 sek do 100), jak się przejechałem 130 konnym 1.9 tdi, już nigdy nie wrócę do benzyny. Ostatnio jechałem 120 konną benzyną i myślałem, że skonam. Jadę 4 bieg 60 km/h wciskam gaz a tu nic, muł. Niebo a ziemia. W dieslu 98% czasu mam pod nogą tyle mocy, co w byłych benzynkach przy obrotach 4500-6000, a do 5000 bardzo rzadko kręcę, bo szkoda mi silnika i leci paliwo w zastraszającym tempie. W dieslu mam przez 98% jazdy(1800-3000 obr) tyle mocy, co mocniejsza benzyna przez 2% jazdy. Nigdy więcej pb, no chyba, że 4 litrowe v8.
Sonal napisał/a:
Wszystkich postów nie czytałem, ale w kilku było, że w benzynie nie ma dwumasy hahahahah
A to dlaczego nie? Jest tak samo popularna jak w dieslach.
Oczywiście nie w silnikach pierdółkach, tylko z trochę większym momentem.
Volvo daje dwumase już w silnikach od 1.8
W Scenicu w 2.0 benzynowymtez miałem
No tak tylko że dwumas do benzyny kupisz za 500 zł , a do diesla TDI np to już 2 tyś
@nanab
Chodzi Ci pewnie o to że napisałem V6 a nie wiem że w BMW silniki mają układ rzędowy , otóż wiem , ale chodziło mi o to że takie silniki maja specyficzny dzwięk na który lecą 15-stki i jest lans na wsi
Obejrzałem, zasnąłem, obudziłem się z klawiaturą odbitą na czole.
Rozumiem zamiar oszczedzania, ale rajcowanie się tym to niezła żena
Rozumiem zamiar oszczedzania, ale rajcowanie się tym to niezła żena
KiKiZ napisał/a:
Fajny materiał, niech ktoś edukuje w końcu tą ciemną masę odnośnie ecodrivingu, bo jak widzę pajaców którzy na prostej lecą 120, później dohamowanie(dość mocne) przed zakrętem - 70 w zakręt i znowu tyranie do 120 to mi się płakać chce...
To wyobraź sobie, że np. cholernie im się z jakiegoś naprawdę ważnego powodu spieszy, a nie mają zaufania do opon. I osusz swe łzy.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie