
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 6:05

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
i tak najlepszy z tego filmu był koleś, który jechał czerwonym Ferrari. Chyba mu się głupio zrobiło i dlatego chciał się wmieszać między taksówki.
To jest 2 x V8. Na silnik W16 składają się niejako dwa silniki w układzie VR8 o wspólnym wale. A prawdziwy silnik V16 był zastosowany w Cizetcie Moroder.
@Mavi, DR_DRE - chyba z 90% dobrych "supersportowych" (czyli ponad 500 kucy) samochodów (wszystkie Lamba, Ferrari etc) mają silnik z tyłu i napęd na tył/4WD, jedynymi chyba które mają napęd na tył i silnik z przodu są Mercedes Sls, Viper, Corvetta i muscle cary i we wszystkich problemem jest "ślizganie się" przy ruszaniu przy delikatnym choćby muśnięciu gazu i problemy ze sterowaniem. A supersamochodu z silnikiem z przodu i napędem wyłącznie na przód to nawet nie kojarze. Ariel Atom czy Lotusy to rzeczywiście, bardzo "odchudzone" samochody o niskiej masie i sporej mocy, ale porównywanie tych kruszynek do 2 tonowego potwora z podwójnym V8 to lekka przesada, choć gdyby porównać stosunek masy do mocy prawdopodobnie byłby ten sam
bloodwar napisał/a:
@Mavi, DR_DRE - chyba z 90% dobrych "supersportowych" (czyli ponad 500 kucy) samochodów (wszystkie Lamba, Ferrari etc) mają silnik z tyłu i napęd na tył/4WD
Ferrari? FF naped 4WD (i to nie staly), reszta na tyl. Ferrari aktualnie ma w ofercie 7 modeli z czcego 2 (458 i 458 italia) maja silniki centralnie (ale nie z tylu - z tylu ma porsche). Lambo? Ok-wszystkie maja silnik centralnie.
Poza tym uzywanie argumentu, ze supersportowe auto to takie, ktore ma ponad 500KM jest bez sensu, bo odpada:
- Porsche 911 GT3 (naped tyl, silnik tyl)
- Jaguar XKR (naped tyl, silnik przod)
- Aston V8 (V12 ledwo sie miesci) (naped tyl, silnik przod)
- Ferrari 430 (zaleznie od wersji) (naped tyl, silnik centralnie)
- Alfa 8C (naped tyl, silnik przod)
- Audi R8 (zaleznie od wersji) (naped 4, silnik centralnie)
- Nissan GT-R (zaleznie od wersji) (naped 4, silnik przod)
- pierwsze Zondy (naped tyl, silnik centralnie)
Za to lapia sie:
- Bentley Continental (naped 4, silnik przod)
- BMW M5 (naped tyl, silnik przod)
- Porsche Cayenne Turbo (naped 4, silnik przod)
- Audi Q7 (wersja V12 TDI) (naped 4, silnik przod)
- Maybach 62/57 (naped tyl, silnik przod)
- ktoras limitowana wersja Range Rovera (naped 4, silnik przod)
bloodwar napisał/a:
A supersamochodu z silnikiem z przodu i napędem wyłącznie na przód to nawet nie kojarze.
Bo nie da sie przeniesc duzej mocy na przod? Wystarczy popatrzec na forda focusa - ile tam sie musieli nakombinowac z zawieszeniem z przodu, a i tak przy gwaltownym dodaniu gazu auto jedzie zygzakiem.
A wracajac do umieszczenia silnika: silnik w supersportowych autach daje sie centralnie, aby auto lepiej skrecalo, a nie po to aby lepiej przyspieszalo przy ruszaniu - od tego jest elektronika i rozne zabawki w stylu kontrola startu.
--
pzdr:
Mavi
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie