

Ty zapewne bys dodal gazu ze strachu by by ci sie pedaly pomylily i przy okazji zesral i obowiazkowo raczki na oczka.Kręci kierownicą jakby nie widział, że mu kółka odpaliło. Kierowcy sportowych gadzin są jednak jebnięci.
Czyli to co o was, motocyklistach mówią, to szczera prawda
MGU-H i MGU-K to przestarzała technologia, stosowana już w seryjnych autach. Tydzień temu byłem na Nurburgringu (do Nordschleife mam 2 machnięcia ogonem) i tak się składa, że był tam pan Williams senior i osobiście testował nowego SARS-a.
Kto ci powiedział że jestem motocyklista?
Dawaj więcej info o tym Sars...nie słyszałem o covidzie elektrycznym.
Dokładnie 2009 Brawn GP zastosowali podwójny.
Może nie fair, ale o ile każdy łożył w KERS to RBR zainwestowali mocno w aerodynamikę. Kolejne sezony po potrójnym dyfuzorze, to tylko usprawniali lotki i siłę docisku. Np. ferrari jak się skleiło, że lepiej wyj***ć KERS i zacząć iść w aerodynamikę bolidu, to było już za późno. Podobnie inne zespoły. RBR zrobił robotę i był level wyżej jesli chodzi o docisk niż inni. Temu wygrali te 4 sezony. No i co najlepsze to korzystali z silników renault, które w tamtych latach ejdnak wymiatały jak dziś silniki mercedesa.
Co do samego filmiku to jebnęły dolne wahacze z włókna węglowego. To był chyba ich pierwszy i ostatni występ. Nie pamiętam dokładnie czy później ktokolwiek to stosował, ale bolid RB6, który widać na filmiku, był z wyścigu na wyścig zmieniany. No i te każde innowacje zazwyczaj testował w wyścigu Webber.
Przecież na filmiku jest STR5 a nie Red Bull...
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie