

[ Dodano 2025-04-06, 10:46 ]
Te trójkołowe c🤬jstwa to symbol sp🤬olenia kraju: Indie, Chiny, Brazylia, Pakistan... Jak widzę to badziewie na nagraniu, to z automatu wiem, że to gównokraj. Nawet ruscy jeżdżący ładami nie zniżają się do tego, żeby poruszać się takim gównem.
Może Łady tańsze...
Filmik fajny, lecz tytuł mówi, że jesteś debilem.
"od janie pawliło"
Filmik fajny, lecz tytuł mówi, że jesteś debilem.
Więcej luzu chłopie, bo umrzesz z nudów. Tak, lubię filmy Walaszka, stąd ten tytuł.
@htp
BMW wykupiło licencję na produkcję Isetty, ponieważ skończyła się II wojna światowa i skończyło się nie źródełko, a Amazonka i Nil razem wzięty pieniędzy, jaki płynął z rządowych kontraktów na produkcję i rozwój silników lotniczych się skończył. Dlatego BMW by przetrwać zaczeło produkować COKOLWIEK co jeździ i ludzie to kupią, dlatego produkowali Isettę. A że 10 lat po wojnie ludzie w Europie przymierali głodem, zalegał ciągle powojenny gruz, więc każdy tani samochód był na wagę złota, stąd takie samochody jak Garbus i jego mutacje jak VW T1, Citroen 2CV i jego mutacje (m.in dostawczak), 4 CV, Peugeot 202. Ale trójkołowe samochody w Europie jak Reliant, Velorex czy Isetta to wyjątki, nie reguła. Europa szybko podniosła się po II w ś, więc u nas trójkołowe osobówki jak w gównostanach się nie przyjęły.
podpis użytkownika
"Najlepszą formą obrony jest atak" - Adolf HitlerCo tu się odjaniepawliło? Korek w gównostanie, biały samochód po prawej wcisnął się na trzeciego, bo w gównostanach kodeks o ruchu drogowym jedynie sugeruje jak masz jechać, a wodziciel tuktuka, który został gwiazdą nagrania przekroczył dopuszczalną masę całkowitą jakieś 4x, przez co cofając przeciążyło go do tyłu. Proste.
@htp
BMW wykupiło licencję na produkcję Isetty, ponieważ skończyła się II wojna światowa i skończyło się nie źródełko, a Amazonka i Nil razem wzięty pieniędzy, jaki płynął z rządowych kontraktów na produkcję i rozwój silników lotniczych się skończył. Dlatego BMW by przetrwać zaczeło produkować COKOLWIEK co jeździ i ludzie to kupią, dlatego produkowali Isettę. A że 10 lat po wojnie ludzie w Europie przymierali głodem, zalegał ciągle powojenny gruz, więc każdy tani samochód był na wagę złota, stąd takie samochody jak Garbus i jego mutacje jak VW T1, Citroen 2CV i jego mutacje (m.in dostawczak), 4 CV, Peugeot 202. Ale trójkołowe samochody w Europie jak Reliant, Velorex czy Isetta to wyjątki, nie reguła. Europa szybko podniosła się po II w ś, więc u nas trójkołowe osobówki jak w gównostanach się nie przyjęły.
Radziu,
Naszczałeś do butelki ? To wracaj na trasę i skup się na drodze.
podpis użytkownika
Uwierzysz w Boga, jeśli pokażę Ci Diabła ?Co tu się odjaniepawliło? Korek w gównostanie, biały samochód po prawej wcisnął się na trzeciego, bo w gównostanach kodeks o ruchu drogowym jedynie sugeruje jak masz jechać, a wodziciel tuktuka, który został gwiazdą nagrania przekroczył dopuszczalną masę całkowitą jakieś 4x, przez co cofając przeciążyło go do tyłu. Proste.
@htp
BMW wykupiło licencję na produkcję Isetty, ponieważ skończyła się II wojna światowa i skończyło się nie źródełko, a Amazonka i Nil razem wzięty pieniędzy, jaki płynął z rządowych kontraktów na produkcję i rozwój silników lotniczych się skończył. Dlatego BMW by przetrwać zaczeło produkować COKOLWIEK co jeździ i ludzie to kupią, dlatego produkowali Isettę. A że 10 lat po wojnie ludzie w Europie przymierali głodem, zalegał ciągle powojenny gruz, więc każdy tani samochód był na wagę złota, stąd takie samochody jak Garbus i jego mutacje jak VW T1, Citroen 2CV i jego mutacje (m.in dostawczak), 4 CV, Peugeot 202. Ale trójkołowe samochody w Europie jak Reliant, Velorex czy Isetta to wyjątki, nie reguła. Europa szybko podniosła się po II w ś, więc u nas trójkołowe osobówki jak w gównostanach się nie przyjęły.
Gdzie tutaj masz wyprzedzanie na trzeciego?
.
Garbus itp to były przedwojenne konstrukcje. Wiele z nich wzięto z półki po wojnie, tak jak wznowiono produkcję wielu przedwojennych konstrukcji.
Chyba nie zdajecie sobie sprawy, jak biedna była Europa po niej.
Teraz będzie podobnie, jak skończy się IIIWW
Produkowany do 1957 roku:
