Nie da sie czytac niektorych cebularzy tu. Polska firma wkłada dużo pracy w coś a cebula doszukuje sie blędów gdzie we wszystkich grach wystepują błędy zwłaszcza w grze o takich rozmiarach. Cyberpunk jest świeżą grą więc sie nie ma co dziwic ze wychodzą błędy. Sprawdzcie sobie gta ile blędow wystepuje no i sprawdzcie ile razy wychodziły patche na gre żeby skasować błędy. Cdprojekt osiągnęlo wielki sukces i nalezą im sie ukłony w ich strone za kawał dobrej roboty. Dla cebularzy, praca zespołu nad grą się jeszcze nie zakończyła bo teraz będą przez jakis czas usuwać błędy.
cebula cebulą, ale w dzisiejszych czasach takie hate train'y nie powstają same. cyberpunk dostaje po dupie za coś konkretnego i nie są to bugi. prędzej konkurencja.
Mój znajomy umoczyl 6 tys
Orlen wykupi,i zrobia grę o żolnierzach wyklętych,akcje dojda do tysiaca.
Ale tak z ciekawości, tworzą taką grę latami czy tam miesiącami i nikt nie wpadnie na pomysł "ej może pograjmy w tą naszą grę i każdy na innym sprzęcie, zobaczymy jak nam to wyszło" Jak widać gracze znaleźli dziesiątki błędów 1 dzień po premierze więc raczej była to ewidentna zachłanność na okres świąteczny.
Oczywiście, że mają testerów więc to było ograne nie raz. Natomiast zastanawiam się czy liczba glichy i bugów serio jest tak duża porównując do innych wydań (nie grałem to nie wiem) - jakies RDR2 czy inne takie? Wypuszczą szybko łatkę i wszyscy zapomną.
Warto wziąć pod uwagę też to, że od premiery zagrało w nią setki tysięcy graczy, przy czym testerów w zespole było pewnie ze 20 xd
I to nie tylko w moim wypadku (oficjalna w moim wypadku wysypywała się w różnych momentach po kilku minutach gry), ale na forach wprost ludzie sobie polecali i nadal zalecają... instalować wersje hackowane, bo rzadziej powodują wysypania gry.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie