




Sreberko z czekoladowym mikołajem po odpakowaniu okazuje się zającem wielkanocnym. Pomyłka? Nic z tych rzeczy. To sprytnie wymyślona akcja, której celem jest zwrócenie uwagi na chorobę Alzheimera.
- Pacjenci chorzy na Alzheimera muszą zmagać się z tym uczuciem każdego dnia – mówi napis na czekoladowym zającu, który ukryty był pod sreberkiem z podobizną Mikołaja.
Inicjatorem akcji jest organizacja "Alzhemier Nederland", która nawołuje do zwrócenia uwagi na problemem chorych i nie pozostawiania ich bez opieki. Demencja choć postępuje powoli czyni osobę nią dotkniętą całkowicie zależną od innych.
Kampania obrazowo pokazuje jak uciążliwe jest to schorzenie. Jej twórcy chcą dotrzeć w ten sposób do społeczeństwa, które jest nieświadome skali problemu choroby. Aż jedna na pięć osób w starszym wieku jest dotknięta demencją, której najczęściej towarzyszy Alzheimer.
Linku nie podam bo nie moge ale sami znajdziecie jak chcecie

Linku nie podam bo nie moge ale sami znajdziecie jak chcecie
mama czy tata ci zabrania?
mama czy tata ci zabrania?
zapewne serwis, bo jest użytkownikiem niecały tydzień


Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie