
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 21:51
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
24 minuty temu

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Jakieś info na temat zdarzenia czy tylko tak sobie wymyśliłeś że hamulce zawiodły? Ta ciężarówka najpierw w poślizgu po gw🤬townej próbie zmiany kierunku jazdy, a potem skacze jak poj🤬a, więc koła raczej mają mierny kontakt z podłożem w ogóle. Już o rowie z trawy i piachu nie mówię.
Czytał kapitan oczywisty. Jak widać nie dla wszystkich oczywisty.
Czytał kapitan oczywisty. Jak widać nie dla wszystkich oczywisty.
Raczej kierowca zawiódł. Pneumatyczny układ hamulcowy ma kilka zabezpieczeń w razie awarii.
nie mogły zawieść, bo pneumatyczny układ hamulcowy działa odwrotnie - powietrze jest po to aby zrobić podciśnienie i odblokować hamulce, i w razie awarii wszystkie koła są zablokowane

~LegendarnyZiom napisał/a:
pscoa napisał/a:Czy hamulce mogą zawieść?
Tak mi się skojarzyło.
Kiedy bardzo chcesz się przyp🤬zielić do błędu językowego, ale niestety rozmówca napisał poprawnie...

W hamulcach pneumatycznych awaria kończy się zatrzymaniem. Układ pracuje na ciśnienie w układzie. Jego brak lub spadek zaczyna powodować, że sprężyna siłownika hamulcowego wypycha tłok i naciska na dźwignię w zacisku hamulcowym, wypychając klocki.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie