
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 1:07

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany


Iwan, skończyło nam się paliwo, musisz ciągnąć z Petera do Moskwy Dawaj Dawaj Dawaj!!
Wierzcie już nie, ale ruszenie czegoś co ma tak minimalne opory ruchu wcale nie jest takie szalenie trudne... Odhamowaną lokomotywę przetoczy dwóch przeciętnie zbudowanych facetów podpierając się o podkłady, albo jeden taki byk.
Insaner napisał/a:
Wierzcie już nie, ale ruszenie czegoś co ma tak minimalne opory ruchu wcale nie jest takie szalenie trudne... Odhamowaną lokomotywę przetoczy dwóch przeciętnie zbudowanych facetów podpierając się o podkłady, albo jeden taki byk.
Nie spodziewaj się, że wiele osób to pojmie, ja się o tym przekonałem na zajezdni tramwajowej, że ruszyć taki tramwaj "na wolnym" biegu, jest dość łatwo, wcześniej sam bym nie uwierzył.



Najtrudniej jest pokonać tarcie statyczne, dlatego tak ostro walczył na początku, ale jak już ją ruszył to tarcie kinetyczne jest kilkukrotnie mniejsze, stąd luźna lina.
Jak czegoś nie widziałeś to wejdź na ruskie strony internetowe... tam zobaczysz jak człowiek holuje pociąg, jak babka idzie nago środkiem ulicy, jak ludzie skaczą z okien, jak jeżdżą pod prąd mając pretensję do kierowców z naprzeciwka, zobaczysz jak wali się wódę ze słoików po ogórkach, a następnie tymi słoikami stawia się bańki na plecy i tak można wymieniać cały dzień...
Myślę, że ruskie to nawet już nie stan umysłu, to moim zdaniem inna rasa.
Myślę, że ruskie to nawet już nie stan umysłu, to moim zdaniem inna rasa.

Insaner napisał/a:
Wierzcie już nie, ale ruszenie czegoś co ma tak minimalne opory ruchu wcale nie jest takie szalenie trudne... Odhamowaną lokomotywę przetoczy dwóch przeciętnie zbudowanych facetów podpierając się o podkłady, albo jeden taki byk.
Ale głupoty gadasz. Taka lokomotywa 4 osiowa ma ok 84 tony wagi i na każdą oś przypada silnik trakcyjny który poprzez przekładnie zębatą nieodpalony zamiast napędzać stawia opór nia ma mowy żeby dwóch przeciętnie zbudowanych facetów przepchało taka lokomotywkę, no chyba, że łomami odpychając koła od szyn

Powinien mu pod koniec powiedzieć "dobra, puściłem hamulec, teraz możesz serio ciągnąć"
I myślę, że ze względu na masę, znacznie łatwiej taki pociąg ruszyć, niż zatrzymać

I myślę, że ze względu na masę, znacznie łatwiej taki pociąg ruszyć, niż zatrzymać

Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie