Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Dlaczego coś w ogóle istnieje? Równie dobrze mogłoby nic nie istnieć. Czy jednak możliwa byłaby sytuacja w której nic by nie istniało? Pytania tego typu pojawiają się w obrębie kosmologii, matematyki, fizyki, religii oraz filozofii. Pytanie ‘dlaczego istnieje raczej coś niż nic’ jest często określane mianem pytania ostatecznego.

Zgłoś
Avatar
levy17 2021-07-24, 11:22 8
youtube.com/watch?v=DBVaJj6VCRU&ab_channel=CopernicusCenterforInte...

Tutaj macie ten temat omówiony przez kogoś uczonego a ten kmiotek to sobie może jedynie pogadać
Zgłoś
Avatar
Andrzejas 2021-08-08, 20:17
levy17 napisał/a:

Tutaj macie ten temat omówiony przez kogoś uczonego a ten kmiotek to sobie może jedynie pogadać



Ja doceniam wartość merytoryczną owego wykładu, ale YT to platforma na której oczekuję minimum profesjonalizmu w publikowanym materiale.
Pan "Kmiotek" ma jeszcze wiele ciekawych filmów wykraczających poza temat filozofii i nie widzę podstaw do ubliżania mu.
Mam nadzieję, że pojawisz się pod każdym filmem "tego kmiotka" i przekierujesz wszystkich zainteresowanych tematem do treści akademickich. Szkoda tylko, że materiał wizualny zaprezentowany przez pana Hellera, który tu polecasz, jest nieczytelny, bo kmiotki z Copernicus Center for Interdisciplinary Studies nie potrafiły poprosić go o tą prezentację, żeby wstawić w ten swój film, lub chociaż skadrować ujęcia na ekran. Żadnego zobrazowania, dwa ujęcia na 40 min materiału. Jaki sens jest kręcić film, skoro to jest słuchowisko? Cały potencjał wizualny tego wykładu został spartolony przez... kmiotków.
Ale miło, że roznosisz kaganek oświaty.

podpis użytkownika

Quae nocent, docent
Zgłoś