Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
panar3 2025-01-16, 16:21 1
Aż napiszę komentarz bo akurat tu jestem ekspertem.
1) Statki do przewozu drewna na pokładzie są jednostkami mało stabilnymi i takie rzeczy się dzieją dosyć często, z byle błahego powodu czy błędu w obliczeniach stateczności.
2) Przewożenie ładunku na pokładzie statku to decyzja kapitana - w Rosji też, ale c🤬j ich tam wie.
3) ta część Oceanu spokojnego charakteryzuje się sporym skokiem pływu (na Morzu Ochockim 500 Mil morskich na północ różnica pływu półdobowego wynosi 11-14m!) i tu upatruję przyczyn wypadku - wystarczyło że ktoś nie dopilnował luzowania cum i statek przechylił się aż osiągnął stan przy którym ładunek spadł.
4) Prawdopodobieństwo że załoga była naj🤬a jest niewykluczone ale nie raczej niewielkie gdyż w Rosji rządzi oligarchia i za taki wist (czytaj: straty) płaci się albo kulą w łeb albo napromieniowanymi dolarami, rzadziej poją litem. Stawiam raczej na obsługę dźwigu bo to operator przyczynił się do wypadku przesuwając ładunek.
Ergo: lepiej się przyjrzeć problemowi a nie pisać głupoty. Pozdrawiam.
Zgłoś
Avatar
Piesinger 2025-01-16, 16:38 1
Jak płynął to było dobrze. Zacumował i się narobiło
Zgłoś
Avatar
mw23ja 2025-01-16, 18:45 1
Piesinger napisał/a:

Jak płynął to było dobrze. Zacumował i się narobiło



A może to był załadunek?
Zgłoś
Avatar
MYKELE 2025-01-16, 19:37
panar3 napisał/a:

Aż napiszę komentarz bo akurat tu jestem ekspertem.
1) Statki do przewozu drewna na pokładzie są jednostkami mało stabilnymi i takie rzeczy się dzieją dosyć często, z byle błahego powodu czy błędu w obliczeniach stateczności.
2) Przewożenie ładunku na pokładzie statku to decyzja kapitana - w Rosji też, ale c🤬j ich tam wie.
3) ta część Oceanu spokojnego charakteryzuje się sporym skokiem pływu (na Morzu Ochockim 500 Mil morskich na północ różnica pływu półdobowego wynosi 11-14m!) i tu upatruję przyczyn wypadku - wystarczyło że ktoś nie dopilnował luzowania cum i statek przechylił się aż osiągnął stan przy którym ładunek spadł.
4) Prawdopodobieństwo że załoga była naj🤬a jest niewykluczone ale nie raczej niewielkie gdyż w Rosji rządzi oligarchia i za taki wist (czytaj: straty) płaci się albo kulą w łeb albo napromieniowanymi dolarami, rzadziej poją litem. Stawiam raczej na obsługę dźwigu bo to operator przyczynił się do wypadku przesuwając ładunek.
Ergo: lepiej się przyjrzeć problemowi a nie pisać głupoty. Pozdrawiam.



Taki z ciebie ekspert że nie wspomniałeś o zbiornikach balastowych i prawdopodobnie automatyka tego się zj🤬a
Zgłoś
Avatar
smc 2025-01-16, 19:54 1
Tory były złe. I podwozie też było złe.
Zgłoś
Avatar
trawa 2025-01-16, 20:27
"Pracuj mądrze a nie ciężko." Podpłynął,wykiprował i zaraz afera.
Zgłoś
Avatar
Geraldinio 2025-01-16, 21:18
pfefe napisał/a:

Czemu mam wrażenie że nikt z załogi nie był trzeźwy??



Jedyne trzeźwe ruskie to te w ukraińskiej niewoli. U pozostałych to nawet niemowlęta wydmuchają promil.
a strata drewna bolesna, czym oni teraz będą wzmacniać pancerze swoich T34...

podpis użytkownika

Si vis pacem, para bellum.
Zgłoś
Avatar
Ssmans 2025-01-17, 4:33
Kiedy ruski bądź jego pochodne się dotknie musi być zj🤬e bialy a jak te brudasy z azji ameryk pd czy Afryki mentalnie czarnina
Zgłoś
Avatar
winters506 2025-01-17, 10:35 2
"Stepan Geyts" dziarsko płynie sobie dalej. Sprawdziłem na marinetraffic, opuścił Władywostok i płynie przez Morze Japońskie blisko brzegu wzdłuż wybrzeża Kraju Nadmorskiego. Może jeszcze go zobaczymy.
Zgłoś
Avatar
panar3 2025-01-17, 15:57
BarmanInternetu napisał/a:

Taki z ciebie ekspert że nie wspomniałeś o zbiornikach balastowych i prawdopodobnie automatyka tego się zj🤬a



Widzę że ty jesteś tu ekspertem od wszystkiego? Otóż wiedz, że system napełniania zbiorników balastowych akurat w tym przypadku nie jest w stanie skompensować nagłego przechyłu w wyniku przesunięcia ładunku na pokładzie. W dupie byłeś i gówno widziałeś, zasrany ekspercie. Nie wystarczy pogooglować by wiedzieć, cwaniaku z bańką w nosie. Lepiej siedź w piwnicy i wstydu sobie nie rób lepiej.
Zgłoś
Avatar
mazga50 2025-01-17, 17:34 1
JoSeed napisał/a:

Spływ stylem flisackimi! Podobało mi się 😏
Swoją drogą to jaki to musi być ciężar...



Ciężar mógł być równo rozłożony, choć statek był przeciążony. Statek mógł zaczepić burtą o nabrzeże gdy fala zaczęła go bujać.
I już.
Zgłoś
Avatar
zbigniewz 2025-01-17, 21:13
Panie jeszcze mokre. troszkę soli szybciej wyschnie
Zgłoś
Avatar
MYKELE 2025-01-18, 8:11
panar3 napisał/a:

Widzę że ty jesteś tu ekspertem od wszystkiego? Otóż wiedz, że system napełniania zbiorników balastowych akurat w tym przypadku nie jest w stanie skompensować nagłego przechyłu w wyniku przesunięcia ładunku na pokładzie. W dupie byłeś i gówno widziałeś, zasrany ekspercie. Nie wystarczy pogooglować by wiedzieć, cwaniaku z bańką w nosie. Lepiej siedź w piwnicy i wstydu sobie nie rób lepiej.



Oho duma urażona ale p🤬lisz typie głupoty 😂 wiele jest statków z wysokowydajnymi pompami od systemu balastowego i dynamicznie kompensują przechyły. Przykładem jest prom Stena Ebba ktory potrafi 6 ton wody w minutę przepompować pomiędzy 8 zbiornikami balastowymi więc zamknij k🤬a ryj i naucz się słuchać
Zgłoś
Avatar
panar3 2025-01-18, 13:26
BarmanInternetu napisał/a:

Oho duma urażona ale p🤬lisz typie głupoty 😂 wiele jest statków z wysokowydajnymi pompami od systemu balastowego i dynamicznie kompensują przechyły. Przykładem jest prom Stena Ebba ktory potrafi 6 ton wody w minutę przepompować pomiędzy 8 zbiornikami balastowymi więc zamknij k🤬a ryj i naucz się słuchać



Dalej będziesz się rzucał jak jakiś tłuk? Pracowałem na różnych statkach przez 35 lat, z systemami balastowymi różnych typów i generacji. Gówno się znasz i nie p🤬l mi tu bzdetów. Na takim srakopchaju jak na filmie nie jest możliwe by system balastowy, o ile jest w ogóle, nawet sprawny, wyrobił kompensację tak gw🤬townego przesunięcia ładunku. To jest statek o niewielkiej, wbrew pozorom, wyporności ale nie chodzi tu o masę czy wyporność ale o wysokość metacentryczną i jej zmianę w ciągu kilku sekund. Rób dalej z siebie głupka, proszę bardzo, ale ja nie zamierzam więcej z tobą polemizować bo, jak już napisałem wcześniej: w dupie byłeś, gówno widziałeś i gówno wiesz.
Zgłoś
Avatar
C................i 2025-01-18, 22:37
bardzo dobrze j🤬 was brudasy ruSSy j🤬e teraz to zbierać aż was c🤬j strzeli p🤬lone podzwierzeta J🤬 KACAPIĘ
Zgłoś