

Myslałem że przyp🤬oli wkoncu w ten samochód...;(
podpis użytkownika

TomusK napisał/a:
Pewnie, że wszystkim można..
właśnie mnie wyprzedziłeś z wklejeniem tego


@nerfy
własnie , p🤬lisz . Nie tylko w starych , w nowych tez jest hamowanie różnicowe ( osobne na lewa i prawa strone) . a propo jest to często stosowany w samolotach system , słuzy do wspomagania skretu przy kołowaniu.
własnie , p🤬lisz . Nie tylko w starych , w nowych tez jest hamowanie różnicowe ( osobne na lewa i prawa strone) . a propo jest to często stosowany w samolotach system , słuzy do wspomagania skretu przy kołowaniu.
a jak szybko odsypał plac !
podpis użytkownika
komarywczekoladzie.blogspot.com
Normalna rzecz, są dwie pompki hamulcowe osobne przewody hamulcowe i dwa pedały hamulca łączone zapadką, dlatego można hamować na jedno wybrane koło lub oba na raz, patent bardzo stary ale i niezwykle przydatny. Natomiast za 1614 zawsze piwko:D
podpis użytkownika
To nie przezwisko, tylko nazwisko
nerfy To jak inaczej zahamuje jak tam nie pójdą przewody ? Hamulce masz na lewe prawe lub oba koła, zależy który pedał wciskasz. Ekspert by powiedział mechanizm różnicowy, bo tak zazwyczaj się to określa. Więc nie, nie jesteś ekspertem.
bercik05 napisał/a:
nerfy
Tak działa blokada dyferencjału...
właśnie tak NIE działa blokada dyferencjału
blokada polega na tym, że koło kręci się nawet, gdy straci przyczepność.
alfLeso napisał/a:
Nowoczesny napęd na jedno koło widzę.
12yo detected
moj ulubiony ciagnik zaraz po 30-tce

podpis użytkownika
Własną głupotę ludzie zwykli nazywać doświadczeniem.