

Ale fail koła mu sie blokują ahaha ale złom!
(wiem, że ma osobno hamulce
)
(wiem, że ma osobno hamulce


Jest Ursus "drift", jest Golf III, jeszcze niech Pawlak w gumiokach z siekierką wyskoczy to już będzie wieś pełną parą.

Można też C-330 - widziałem na żywo na drodze gminnej nie na jakimś podwórku...
podpis użytkownika
...
mój brat raz "wueską" driftował to do tej pory mam uszkodzone ogrodzenie... ciekawe czy zobaczy ten komentarz

pkh - > nie blokują mu się bo ma oddzielne hamulce (ogólne czegoś takiego chyb nie ma, żeby do każdego z osobna koła szły osobne przewody i sterowanie) koło się blokuje, bo tak działa dyferencjał. Moc z koła które traci przyczepność przekazywana jest na koło które ją posiada na danej osi.
yea k🤬a, w końcu jestem ekspertem.
yea k🤬a, w końcu jestem ekspertem.
@nerfy ale p🤬lisz, taki z ciebie ekspert...
W traktorach zwłaszcza tych sprzed lat normalnie montowano osobno pedał hamulca dla prawego i lewego koła. Zwiększało to zwrotność maszyny.
W traktorach zwłaszcza tych sprzed lat normalnie montowano osobno pedał hamulca dla prawego i lewego koła. Zwiększało to zwrotność maszyny.