Witam szanownych sadoli.
Dziadek ze śląska ( kierunkowy 32 ) opisuje ze swojego punktu widzenia działanie TP SA i pracowników, oraz swoje sugestie ...
Konsultant na chamstwo odpowiada chamstwem.
Rozmowa do 1:30, później konsultant był wyciszony i klient tylko mówił.
Ze względów prawnych p🤬ajki powstawiane w odpowiednie miejsca.
ENJOY
Ps. nie było, materiał "własny"
Konto usunięte
2012-12-24, 22:48
Ale Ty byłeś na mute i słuchałeś czy na jakimś couchingu wyszło?
Konto usunięte
2012-12-24, 23:03
No trochę może polaczkowatość i ślunzgowatość ale typ ma sporo racji niestety. Szczególnie z tym upadkiem ;d
Konto usunięte
2012-12-25, 0:30
Czemu dziadek? Koleś ma głos 20-40 lat
Chamem to jest ten konsultant i pewnie już tam nie pracuje za taką odzywkę do klienta sam bym go zwolnił w trybie natychmiastowym.
Xiem
2012-12-25, 1:04
Konsultant chamem? Ten burak który dzwoni powinien dostać pałą w łeb za głupotę.
Ma racja to k🤬a musi upaść a miał 4dni temu!!! k🤬a!!!
@LoperPL
konsultant ze względu na psie pieniądze na infolinii, pracuje teraz jako KKB Orange...
takiego klienta jak bym miał dostać to bym pierwsze co zrobił od razu, rozłączył się i dziękuję...
i napisał adnotację związaną z tym numerem że cham i prostak dzwoni, który wiecznie przeklina i obraża i tak do skutku...
ale wiem że nie można i nie wiem jak to tam wygląda, aczkolwiek jeżeli ktoś się do mnie bez kultury zwraca to czemu ja mam mieć szacunek do tej osoby ?
To, że pracuje się na takim a takim stanowisku: konsultanta, inzyniera, górnika nie można sobie pozwolić na obelżywe traktowanie przez klienta tylko dlatego że nim jest. Ludzie ruszcie troche głowami, godności !
Konto usunięte
2012-12-25, 13:16
Szczególnie jako górnik. Słyszałem, że ten węgiel to kawał drania!
Konto usunięte
2012-12-25, 14:05
czerwone grzbiety p🤬lone xD
Nikogo nie powinno dziwić to po prostu hanys, więc gdzie też i kultura
podpis użytkownika
*
Wchodzę na scenę, ring.
Rozdaję karty jak Don King
*
@green ninja a myśliż że KKB ma tak pięknie? Mówię tutaj o KKB który rozpoczyna. Jeszcze jakieś 1 rok - 2 lata temu KKB, mógł robić wszystko. A teraz? Zostało tylko pozyskiwanie bo tak im koszyki wyczyścili;)
Moja koleżanka mi wczoraj opowiadała o Callcenter i ich polityce. Od jakiegoś czasu konsultant słysząc wulgaryzmy i obelgi ma prawo sie rozłączyć i nie poniesie konsekwencji. Takie ciągniecie rozmów to tylko dobra wola konsultanta. To nie te czasy że można było k🤬ic bezkarnie przez telefon a druga strona nie mogła sie rozłączyć. (pewnie znajdzie sie zaraz 100 specjalistów na sadolu i powie że to nie prawda, ale przykład opisany przeze mnie jest wiarygodny)