Czytałem jej fb dość dokładnie i siedzi po 4 tygodnie, a ostatnio zdecydowała się na 8, bo chce wolne w jakimś tam konkretnym terminie. W dodatku jej zestaw nie zjeżdża do Polski w ogóle, bo to zależy od tego, w którym oddziale się pracuje. My jeździmy tylko Niemcy - Hiszpania, Niemcy - Anglia, albo przerzuty między tymi krajami - trafia się np. Hiszpania - Anglia, albo Anglia - Włochy. Dzikie kraje, do których zaliczam również Polskę, nie są obsługiwane. Auta zjeżdżają do domu raz na 3-4 tygodnie, albo zmienia się kierowca za granicą. Wszystko kwestia organizacji i indywidualnego spojrzenia na te sprawy.
Konto usunięte
2013-06-26, 16:40
SZAJBAAA napisał/a:
Bardziej o moc mi chodzi.
TGX robili od 2008 więc wiadomo że musi byćminimum 2008
Ja jeżdżę TGA 410 i tak się zastanawiam co tej lasce dali pod dupsko
Ale takiego TGX-a 680 bym przytulił
Koledzy w mocnych europejskich firmach, kierowca ma prawo sprawdzić tylko płyn do spryskiwaczy oraz stan oleju. Wszystkie inne usterki jak np. wymiana koła jest załatwiana poprzez wezwanie mobilnego serwisu, co gwarantuje im ubezpieczalnia
Konto usunięte
2013-06-26, 19:56
@Up tak ale tych firm nie jest znowu tak wiele.
Nap Limak napisał/a:
Polka za kierownicą Tira nadal pozostaje seksowniejsza od miss Niemiec.
Iwona również startowała w wyborach miss.
echodnia.eu/apps/pbcs.dll/tngallery?Site=ED&Date=20070605&Cate...
Konto usunięte
2013-06-27, 1:29
Podwójna z taką to przyjemność... tfu, rozkosz
jakaś niepodobna do tej z Elbląga