

Co jak co, ale podziwiam kierowców rajdowych. Mają skurczybyki stalowe jaja. Piwko
I stalową klatkę, więc o ile normalnie przywalą, to nic im się nie stanie.

@kokos_123 owszem, klatka jest niezbędna, ale czasami obrażenia wewnętrzne spowodowane przeciążeniami są zabójcze, więc nie zawsze jest tak kolorowo
![]()
Masz dociągane pasy 5-6 punktowe + fotele kubełkowe z zabudowanymi zagłówkami + kask z systemem ochrony kręgosłupa szyjnego, w wyższych seriach. + kombinezon ognioodporny
Zależnie od serii, wyższe zabezpieczenia są wymagane, więc w WRC możesz przywalić w coś i ponad 200km/h i nadal przeżyjesz.
Oczywiście warto puścić kierownicę przed uderzeniem powyżej 100 km/h jeśli jesteśmy pewni że jebniemy, bo niestety złamany nadgarstek + wybite palce, to najmniejsze obrażenia jakich możemy dostać.
Zawsze uważajcie na zbyt dalekie ustawienie kierownicy, bo ręce wam pójdą podczas wypadku.
załoga cała
ech, gdzie te czasy gdy takie wypadki kończyły się śmiercią...
Masz dociągane pasy 5-6 punktowe + fotele kubełkowe z zabudowanymi zagłówkami + kask z systemem ochrony kręgosłupa szyjnego, w wyższych seriach. + kombinezon ognioodporny
Zależnie od serii, wyższe zabezpieczenia są wymagane, więc w WRC możesz przywalić w coś i ponad 200km/h i nadal przeżyjesz.
Oczywiście warto puścić kierownicę przed uderzeniem powyżej 100 km/h jeśli jesteśmy pewni że jebniemy, bo niestety złamany nadgarstek + wybite palce, to najmniejsze obrażenia jakich możemy dostać.
Zawsze uważajcie na zbyt dalekie ustawienie kierownicy, bo ręce wam pójdą podczas wypadku.
oho, widzę mamy znafce tematu. Po 1 primo, to te dociągane pasy to pasy szelkowe i nie 5 tylko 6 punktowe, 5 punktowych się nie używa. Po drugie primo, jakie zagłówki?


I gwarantuje ci, że jak przyjebiesz przy 200 to nawet "stalowa klatka" ci nie pomoże. Jak się nie ma o czymś pojęcia to następnym razem proponuję się nie udzielać. Januszu
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie