

Duke 3D i pierwsza gra gdzie były prostokąty w kształcie piwa, które można było wypić i striptizerki którym można było dać $$


od 1:05 w górę wszystkie pamiętam
Starcraft I , Warcraft II i Duke Nuken 3D w to się nap🤬lało

Starcraft I , Warcraft II i Duke Nuken 3D w to się nap🤬lało



Piwko za zamieszczenie Fallouta.
PS Dziwi mnie fakt, że ktoś wrzucił Limbo i Minecrafta, a zapomniał o GTA 4 - które odegrało naprawdę znaczącą role w historii gier.
PS Dziwi mnie fakt, że ktoś wrzucił Limbo i Minecrafta, a zapomniał o GTA 4 - które odegrało naprawdę znaczącą role w historii gier.


Brak gier sportowych, symulatorów, gier RPG
autor kompilacji olał sandbox-y oraz RTS-y
Przygodówek też praktycznie nie ma...
Jedną z największych rewolucji pod kątem gejmpleju był Braid, którego oczywiście również brak w filmiku...
Ogółem słabo, bo niestety bardzo tendencyjna kompilacja.
autor kompilacji olał sandbox-y oraz RTS-y
Przygodówek też praktycznie nie ma...
Jedną z największych rewolucji pod kątem gejmpleju był Braid, którego oczywiście również brak w filmiku...
Ogółem słabo, bo niestety bardzo tendencyjna kompilacja.


Józef Ka. napisał/a:
Piwko za zamieszczenie Fallouta.
PS Dziwi mnie fakt, że ktoś wrzucił Limbo i Minecrafta, a zapomniał o GTA 4 - które odegrało naprawdę znaczącą role w historii gier.
Jest GTA 4.

Wielu ważnych gier nie ma, a filmik strasznie zmontowany. Było Diablo 2, KOTOR, Hitman, CS. W porządku, ale po co jest to powtarzane po kilka razy?
Swoją drogą KOTOR zapoczątkował schemat budowania wszystkich RPG-ów przez Bioware, przez co można bawić się w pijacką polegającą na rozpoznawaniu bioware-owskich cliche. Za każdym razem gdy zobaczysz jakiś schemat - kolejka.
N.p. Kolejka jeżeli na początku gry poznajesz ostatniego Bossa, albo kolejka gdy ostatnia bitwa rozgrywa się w budowli unoszącej się w przestrzeni, albo kolejka kiedy misja treningowa odbywa się w miejscu, które wkrótce zostanie zaatakowane i/lub całkowicie zniszczone.
Swoją drogą KOTOR zapoczątkował schemat budowania wszystkich RPG-ów przez Bioware, przez co można bawić się w pijacką polegającą na rozpoznawaniu bioware-owskich cliche. Za każdym razem gdy zobaczysz jakiś schemat - kolejka.
N.p. Kolejka jeżeli na początku gry poznajesz ostatniego Bossa, albo kolejka gdy ostatnia bitwa rozgrywa się w budowli unoszącej się w przestrzeni, albo kolejka kiedy misja treningowa odbywa się w miejscu, które wkrótce zostanie zaatakowane i/lub całkowicie zniszczone.

Odżyły wspomnienia, hehe.
Dałbym piwko gdyby nie pominięto Tomb Raidera i MMORPG bo te ostatnie są aktualnie niezwykle ważną gałęzią tego przemysłu.
Dałbym piwko gdyby nie pominięto Tomb Raidera i MMORPG bo te ostatnie są aktualnie niezwykle ważną gałęzią tego przemysłu.