Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
F1 - GP Wielkiej Brytanii
Turek28 • 2013-07-04, 21:10


W zeszłą niedziele podczas wyścigu F1 doszło do serii eksplozji lewej tylnej opony

Na 7 okrążeniu liderowi, Hamiltonowi


Chwilę potem Massie


Następnie Vergne


"Problemy z oponą następnie miał Esteban Gutierrez. Reprezentantowi Saubera nie rozerwała się, ale przyczyniła do uszkodzenia przedniego skrzydła."


Sergio Perez również miał problemy





Tłumaczenie Pirelli:
1. Tylne opony zakładano na odwrót: innymi słowy, w przypadku samochodów, w których przydarzyły się usterki, prawe zakładano po lewej stronie i na odwrót. Tegoroczne ogumienie ma asymetryczną strukturę i to oznacza, że nie zostały zaprojektowane z myślą o wymiennym ich stosowaniu. Ścianki boczne zaprojektowano tak, aby radziły sobie z określonymi obciążeniami po wewnętrznej i zewnętrznej stronie opony. Zamiana ma więc wpływ na ich pracę w określonych warunkach. Przede wszystkim zewnętrzna strona jest zaprojektowana tak, aby wytrzymywać bardzo duże obciążenia w zakrętach na tak wymagającym torze, jakim jest Silverstone - z szybkimi, lewymi łukami i tarkami, które są szczególnie agresywne.

2. Stosowanie ciśnienia w oponach, które było zbyt niskie, a w każdym razie niższe niż sugerowane przez Pirelli. Za niskie ciśnienie sprawia, że opona jest narażona na większe obciążenia podczas pracy.

3. Stosowanie ekstremalnych kątów nachylenia kół.

4. Tarki (krawężniki), które są bardzo agresywne w szybkich łukach, takich jak Zakręt 4 na Silverstone, gdzie dochodziło do większości usterek. Dlatego szczególnie narażone były lewe tylne opony.

Nie było jakiegoś większego wypadku, a szkoda :/

Zaj🤬e z:
f1.v10.pl
mototube.pl
Zgłoś
Avatar
C................N 2013-07-04, 21:12
te fajne świnie to Polki, te co pojechały na zmywak i do opieki a trafiły dorywczo na tory
Zgłoś
Avatar
J................S 2013-07-04, 21:17
ooo k🤬a widzę news z ostatniej chwili...
Zgłoś
Avatar
Turek28 2013-07-04, 21:19
tataPszemka napisał/a:

ooo k🤬a widzę news z ostatniej chwili...



ooo k🤬a scrolluj dalej
Zgłoś
Avatar
M................i 2013-07-04, 21:55 2
Ahh te kobiety z Kalifu wielkiej brytani
Zgłoś
Avatar
Atreyu 2013-07-04, 22:45
Jakieś namiary na panią po lewej na pierwszym zdjęciu? ;>

Tak, wiem i tak nie por🤬am, ale może przynajmniej fapnę.

podpis użytkownika

...
Zgłoś
Avatar
kalish 2013-07-04, 23:03 14
GP Niemiec
Zgłoś
Avatar
klucha121 2013-07-04, 23:20
GP Abu Dabi czy czegos tam za kilka lat u ciapatych
Zgłoś
Avatar
mustangscs 2013-07-05, 0:03 2
Zgłoś
Avatar
S................i 2013-07-05, 1:03
No laski z twarzy fajne tylko szkoda że cycków z domu nie zabrały
Zgłoś
Avatar
S................r 2013-07-05, 1:23
tylko ja uważam, że pani ciemniejszej karnacji została tam wciśnięta na siłę?
Zgłoś
Avatar
p................j 2013-07-05, 9:08 1
Takie laski to nie dziwne ze gumy pękają
Zgłoś
Avatar
SzpadelOneOne 2013-07-05, 11:55 1
dobrze że pirelli nie zajmuje się produkcją kondomów...
Zgłoś
Avatar
Hampelek 2013-07-05, 14:13
to był zamach
Zgłoś
Avatar
Ryzuald 2013-07-05, 14:14 2
Ten kto śledzi F1 wie, że od początku sezonu kierowcy mają duży problem z oponami. Chodzi tutaj głównie o wadliwość ogumienia, ale też o problemy z nagrzaniem(Ferrari) czy też ze zbyt szybkim ścieraniem się opony(Mercedes). Z tym, że ten drugi zespół się wycwanił i przeprowadził testy gum Pirelli przed GP Monako za co dostał śmieszną karę . To co się działo w Anglii przechodzi już pojęcie.... Niby producent zapowiedział, że wzmocni ogumienie, ale moim zdaniem dyrektorzy F1 powinni zastanowić się nad zmianą dostawcy opon (podobno zespoły mają bojkotować wyścigi jeśli dojdzie do podobnych sytuacji).

Ps. Fajnie, że Vettel odpadł z ostatniego GP życzę mu tego samego na swoim torze w ten weekend
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie