📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
34 minuty temu
Aż człowieka ciekawi jak to po torach będzie latać
Mogliby zacząć jeszcze wbudowywać wentylatory, które wyciągają powietrze spod pojazdu jak to było w przypadku Chaparral 2j, tylko że to niebezpieczne :/
ciekawe jak waloscia, grunt zeby chociaz jednen wyscig ptrzetrwal
przynajmniej nie potrzebuje lamp z tyłu - wystarczy że rury świecą
Velture masz całkowitą rację, tytuł miał być inny ale nie to tu chciałem pokazać. To jest V8 2,4 litra a będzie V6 1,6 litra turbo.
Scena miała miejsce 24 listopada więc nic świeżego a ciekawostką jest (co zresztą napisałem) kręcenie się do 22 000 obr/min a to dzięki zdjęciu ogranicznika który normalnie był ustawiony na 18 000. I tyle miało być ode mnie. Kotków nie lubię.
Scena miała miejsce 24 listopada więc nic świeżego a ciekawostką jest (co zresztą napisałem) kręcenie się do 22 000 obr/min a to dzięki zdjęciu ogranicznika który normalnie był ustawiony na 18 000. I tyle miało być ode mnie. Kotków nie lubię.
paka, takie rozwiązania są obecnie niestety zabronione przez FIA
dextress napisał/a:
paka, takie rozwiązania są obecnie niestety zabronione przez FIA
Tak wiem o tym doskonale, bo po pierwsze żadne auto nie miało z tym szans, a po drugie wentylator wyciągał wszystko spod auta (wraz z piachem i kamieniami) i obrzucał tym jadące za nim bolidy. Chodziło mi o to, że szkoda, iż nie stosują już tego, bo sport ten stałby się bardziej dynamiczny, a walka według mnie bardziej zacięta.
ogarnijcie sytuacje, że w ciągu jednej sekundy silnik zrobi 366 obroty.(kazdy tłok dostanie paliwo, spręży i odpali).
kosmiczna sprawa
kosmiczna sprawa
@xts podziel na dwa te obroty. No chyba że w F1 zaczęto stosować dwusuwy.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie