

Musialo by mnie pop🤬lic na maksa zeby tak stac, lekkie podbicie i pentakill bez problemow.


@up bo to raz się tak stało... Kibice byli głównym powodem, dla którego grupa b nie jeździ od dawna. Szkoda.
Barierki miękkie to i pruć można

podpis użytkownika
Good evening, idiot hookers.
@pawel1550 - Kierowcy opowiadali o widzeniu tunelowym. Musieli być tak skupieni na jeździe, że w praktyce nie widzieli tych kibiców tylko ściany po obu stronach drogi. To samo tyczyło się innych obiektów na poboczu. Po za tym auta robiły się zbyt szybkie dla ludzi ze względu na czas reakcji zarówno pod względem neurologicznym jak i motorycznym.
Tu mały klip "z epoki"
I jeszcze wypadek w tłumie - od 2.25.
Tu mały klip "z epoki"
I jeszcze wypadek w tłumie - od 2.25.
podpis użytkownika
Angel! Możesz się p🤬lić z tymi ostrzeżeniami j🤬y hipokryto!
A jak kierowca był rodowitym Sadolem to i deptał po gazie żeby któregoś musnąć lusterkiem, drzwiami lub misą olejową, taka motywacja.
Pentakill. Ultra kill. 20 osób jak nie lepiej. Byłby legendą. Ludzie mają naj🤬e
podpis użytkownika
All legends have a beginnig, but a legacy lasts forever
To były prawdziwe rajdy moc aut większa od ich masy. Tłumy na odcinkach jeden błąd decydował o czyimś życiu.
Sadistic nie może być bez Łady. Na deser Samara S-grupowa - Auto grupy S będącej zalążkiem WRC a skasowanej wraz z grupą B. Właśnie ze względu na kasację grup ta Łada nie wyszła z fazy prototypu.
podpis użytkownika
Angel! Możesz się p🤬lić z tymi ostrzeżeniami j🤬y hipokryto!