

To nie jest normalny manewr ucieczkowy, tym bardziej, że gościu z busa to skończony idiota bo ma sporo lepszą widoczność niż gdyby jechał osobówką. Fart to miał czerwony transit, który prawidłowo zjeżdżał na Wiskitki. A nawiasem mówiąc to na miejscu tego z czerwonego to bym c🤬ja dojechał i mu przyp🤬olił w ryj za ten numer. Szkoda, że nie widać dokładnie z jakiej to firmy bo taka reklama najlepiej by piętnowała tą głupotę.
podpis użytkownika
Angel! Możesz się p🤬lić z tymi ostrzeżeniami j🤬y hipokryto!
Pamiętajcie, zawsze jak coś takiego się dzieje, oprócz hamowania natychmiast wrzucajcie awaryjne, żeby jadący za Wami zorientował się, że coś nie tak. I z tego samego powodu nigdy nie dziękujcie awaryjnymi...
(uniesioną między zagłówkami rękę widać równie dobrze)
(chyba, że się jest debilem z przyciemnianymi szybami, które zresztą blokują widoczność innym kierowcom -- często patrzy się przez szybę samochodu jadącego przed tobą, co przed nim jest na drodze -- ale taki to na ogół nie dziękuje)
(uniesioną między zagłówkami rękę widać równie dobrze)
(chyba, że się jest debilem z przyciemnianymi szybami, które zresztą blokują widoczność innym kierowcom -- często patrzy się przez szybę samochodu jadącego przed tobą, co przed nim jest na drodze -- ale taki to na ogół nie dziękuje)

Hamował impulsywnie, a pewnie miał abs. To nie powinien dać w p🤬de po pedałach?
Nie hamował pulsacyjnie, niektóre dostawczaki są fabrycznie wyposażone w system włączania awaryjnych gdy właśnie tak jak tu przekroczy się jakąś tam granicę przeciążenia, co otrzymuje się po ostrym jebnięciu na heble.
podpis użytkownika
Q L I M A X
Dokładnie z tego powodu Niemcy są tak wyczuleni na punkcie odstępu na autostradach. Policjanci często rozstawiają urządzenie, które mierzy prędkość i odstęp np. na wiadukcie, a kilometr dalej zatrzymują miłośników siedzenia innym "na dupie". Kara też jest dość surowa. Wyliczana z taryfikatora według prędkości i tego jak blisko drugiego auta się jechało. Wynosi od 75-400 euro. Do tego 1-2 punkty karne (w Niemczech po 8 pkt zabierają prawko) i w skrajnych przypadkach zakaz prowadzenia pojazdów od 1-3 miesięcy.
Nie to nie ABS to ESS system nagłego hamowania przynajmniej połowa posiadaczy samochodów z tym systemem nie wie że go posiada a druga połowa dziwi się dlaczego w samochodzie przednim zaczynają pulsować światła stopu...
Tak oczywiście jestem ekspertem
Jak byście nie wierzyli to proszę:
"Sygnał musi się włączać z chwilą, gdy uruchomienie układu hamulcowego roboczego powoduje opóźnienie równe co najmniej 6 m/s2. Sygnał musi się wyłączać najpóźniej z chwilą, gdy wartość opóźnienia spada poniżej 2,5 m/s2."
Oczywiście zaj...e
Tak oczywiście jestem ekspertem
Jak byście nie wierzyli to proszę:
"Sygnał musi się włączać z chwilą, gdy uruchomienie układu hamulcowego roboczego powoduje opóźnienie równe co najmniej 6 m/s2. Sygnał musi się wyłączać najpóźniej z chwilą, gdy wartość opóźnienia spada poniżej 2,5 m/s2."
Oczywiście zaj...e