

Wyczytałem że ta prezentacja była pokazywana na karcie graficzne GeForce GTX 580.

Ale zajebiste. Tylko ten PhysX ewidentnie jest słabo zoptymalizowany. Zżera tyle zasobów, że mi się komp przy oglądaniu filmiku zawiesił. To co dopiero jakbym chciał grać w grę?
mówcie co chcecie mnie zachwyca fizyka w source
(hl2)

podpis użytkownika
[url=http://userbars.pl/Inne/Userbar/23532,Dysleksja.htm]
greene physX jest od nVidii nie działa na radeonach. rok temu kupilem kompa i pierwszą grą było właśnie mirrors edge i chciałem sprawdzić możliwości nowego sprzętu i sciągnąłem physX a tu dupa, ale pozniej znalazłem amd vision i to jest cos podobnego (przynajmniej tak mi się wydaje) tylko że własnie dla radeonów

@autor
Na filmiku wszystko ok, prosta scena, woda w jakimś pudełku/pomieszczeniu i figurka. Dodajmy do tego teselację, Bokeh Filter, Motion Blur, Parallax Occlusion Mapping, HBAO i inne bajery na których się słabo znam. Efekt - 15 fps. Jedyne zastosowanie PhysX widzę w pornolach - if you know what I mean
Na filmiku wszystko ok, prosta scena, woda w jakimś pudełku/pomieszczeniu i figurka. Dodajmy do tego teselację, Bokeh Filter, Motion Blur, Parallax Occlusion Mapping, HBAO i inne bajery na których się słabo znam. Efekt - 15 fps. Jedyne zastosowanie PhysX widzę w pornolach - if you know what I mean


PhysX jest już od dawna stosowany i jest bardzo dobrym efektem w grach , ale wymaga dobrej karty Nvidii . Teraz większość gier na tym leci .
większość? Większość gier nie wspiera physx na GPU (czyli z symulacją gazów i płynów). Jest ich dosłownie kilka na rok (można liczyć na placach jednej ręki).