
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
11 minut temu

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany

Ciekawe jakby zamiast wody był płyn nienewtonowski zagęszczany ścinaniem



Jak dotąd najlepszą fizykę miała woda w grze "Hydrophobia: Prophecy".
@2xup
PhysX byl uzywany duuuuuzo wczesniej, jeszcze zanim został wykupiony przez molocha nvidie byl juz w oblivionie na havoku
PhysX byl uzywany duuuuuzo wczesniej, jeszcze zanim został wykupiony przez molocha nvidie byl juz w oblivionie na havoku
pilaf666 napisał/a:
Piekna sprawa. Ciekawe jakie wymagania sprzetowe naklada na nas odwzorowanie zachowania wody
![]()
Nie duże ... gra świateł (cienie itp.) zjadają co najmniej trzy razy więcej zasobów komputera.
Macie może linka do programu, żeby powyższy benchmark odpalić na PC? Chciałbym sprawdzić jak śmiga.

To co jest na filmie, to zaden PhsyX, robia animacje a pozniej pokazuja co to niby nie jest. Swoja droga, PhysX jest na tyle nie z optymalizowany, że karta za pół kafla nie da rady.
Scena niezbyt złożona, a na GTX580 pozwala na 30FPS. Na razie marnie widzę wprowadzenie tego w grach. I tak jak kolega wyżej wspomniał. To nie dokładnie PhysX. To jedynie jeden z elementów składowych całego silnika fizyki
Tak - jestem adminem-no-life'm i nigdy nie r🤬ałem ;] Chyba że te w *.jpg

Tak - jestem adminem-no-life'm i nigdy nie r🤬ałem ;] Chyba że te w *.jpg
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie