


Ciekawe jakby zamiast wody był płyn nienewtonowski zagęszczany ścinaniem



Jak dotąd najlepszą fizykę miała woda w grze "Hydrophobia: Prophecy".
PhysX był już w Mafii II. Piękna sprawa.
podpis użytkownika
"Najlepszą formą obrony jest atak" - Adolf Hitler
@2xup
PhysX byl uzywany duuuuuzo wczesniej, jeszcze zanim został wykupiony przez molocha nvidie byl juz w oblivionie na havoku
PhysX byl uzywany duuuuuzo wczesniej, jeszcze zanim został wykupiony przez molocha nvidie byl juz w oblivionie na havoku
pilaf666 napisał/a:
Piekna sprawa. Ciekawe jakie wymagania sprzetowe naklada na nas odwzorowanie zachowania wody
![]()
Nie duże ... gra świateł (cienie itp.) zjadają co najmniej trzy razy więcej zasobów komputera.
dobry psychiks nie jest zły
radeon 9600 pro da sobie rade!
radeon 9600 pro da sobie rade!

podpis użytkownika
Vanitas vanitatum et omnia c🤬j ci w dupe.
Macie może linka do programu, żeby powyższy benchmark odpalić na PC? Chciałbym sprawdzić jak śmiga.

To co jest na filmie, to zaden PhsyX, robia animacje a pozniej pokazuja co to niby nie jest. Swoja droga, PhysX jest na tyle nie z optymalizowany, że karta za pół kafla nie da rady.
Scena niezbyt złożona, a na GTX580 pozwala na 30FPS. Na razie marnie widzę wprowadzenie tego w grach. I tak jak kolega wyżej wspomniał. To nie dokładnie PhysX. To jedynie jeden z elementów składowych całego silnika fizyki
Tak - jestem adminem-no-life'm i nigdy nie r🤬ałem ;] Chyba że te w *.jpg

Tak - jestem adminem-no-life'm i nigdy nie r🤬ałem ;] Chyba że te w *.jpg