
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
12 minut temu
🔥
Polskie efekty specjalne V3!
- teraz popularne

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany

Ford czy nie ford jak się dba tak się ma
Ciekawy bajer tylko czasem zastanawiam się po co niektóre rzeczy są na siłe wpychane do aut chyba tylko po to by zwiększyć szanse na jakąś awarie


No już, polataliście w komentarzach, fajnie. Prawda jest taka, że system zacznie się gubić na większej ilości dziur, i albo się wyłączy (jeśli programiści o tym pomyśleli), albo auto będzie pozbawione amortyzacji i wszystkie naprężenia przenosić będą opony, co nie skończy się dobrze ani dla przyczepności, ani dla opon i felg, ani w efekcie dla kierowcy. Ten system w skrajnych przypadkach zaprzecza amortyzatorom, które mają zapewniać ciągłość kontaktu opony z nawierzchnią. Ogółem - kiepsko.
PowerboBass napisał/a:
(jeśli programiści o tym pomyśleli)
Na pewno o tym nie pomyśleli. Sprzedaj im ten pomysł, bo wśród nich nie ma takiego geniusza jak Ty.
PowerboBass napisał/a:
Ogółem - kiepsko.
Tyle miesięcy prac, tyle kasy wydane, żeby jeden ekspert z Polski obalił teorią działąjący układ. Masz chociaż prawo jazdy?

Fordy to takie same auta jak wszystkie jak ktoś dba o auto to może sobie nawet tico jeździć tam wyżej napinacze na fordy chyba nigdy nie jeździli zadbanym fordem albo już się przyzwyczaili do swoich bmw że ignorancja jest dla nich wskaźnik wprost proporcjonalnym do popełnianych wykroczeń na drodze.
tranzystor napisał/a:
Tyle miesięcy prac, tyle kasy wydane, żeby jeden ekspert z Polski obalił teorią działąjący układ. Masz chociaż prawo jazdy?
Tak samo jak Volvo i ich zajebisty układ czytający znaki ograniczenia prędkości. Szkoda, że wybiórczo. Znak niekompletny, nie do końca czytelny, wyblakły, cokolwiek z nim nie tak i już nie odgadnięty przez komputer. Mapy GPS też z czasem stają się nieaktualne. Nie trzeba być ekspertem, żeby wyłapać słabości systemów bezpieczeństwa. Zwykły ABS to cud techniki, a na lodowisku odcina prawie całkowicie możliwość hamowania, co z tego, że masz sterowność, jak i tak pęd pcha Cię po śliskim do przodu.
Ale co Ty możesz wiedzieć, dla Ciebie argumentem jest, czy mam prawo jazdy. Tak, mam, od 10 lat i zjeździłem pół Europy. Nie, nie jako kierowca zawodowy. Dziękuję dobranoc.


Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie