
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 10:59
🔥
Polskie efekty specjalne V3!
- teraz popularne

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany


Paralotnia działa jak latawiec. Nawet przy wyłączonym silniku nie powinno dojść do takiej sytuacji, to wygląda jak ciąg wsteczny, a nie awaria silnika. Ewentualnie jakiś zajebisty podmuch od spodu, który nawet rotor zaczął obracać w drugą stronę

Lord_Slizgacz napisał/a:
Dobre !!! Gość wybrnął z tego obronną „ręką”
Wybrnął z sytuacji, do której sam doprowadził.
To jest przeciągnięcie. Za mała prędkość, za duży kąt natarcia i skrzydło traci nośność .
Latam szmatopłatami od dawna. To nie frontstall, lecz sam podwiną krawędź natarcia linkami. U mnie na lotnisku jeden z pilotów właśnie tak zginął. Ten miał dużo szczęścia, choć wysokość była niewielka.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie