

Dymson30 napisał/a:
Suka blyat na c🤬j
dalej na wschód;
Cytat:
the incident was the Central Kowloon Route project in Ho Man Tin
Dosłownie kretyni, przy trawersie krzyżowej widać zawiesia łańcuchowe następnie do łańcuchowych podczepione zostały pasowe aby za pewne nie uszkodzić napędu i gąsienic. Gdyby użyliby tylko zawiesi łańcuchowych (tylko w miejscu styku z gąsienicami zastosowali rękawy skórzane lub też z innego grubego tworzywa), dodatkowo zabezpieczyli łańcuchy poprzez ograniczniki montowane mechaniczne do gąsienic przed ich przesuwem nic by takiego nie miało miejsca. Cóż, myślenie czasem boli - oczywiście nie aprobuję takiej samowolki jak podczepianie koparek czy innego sprzętu do dźwignic.
podpis użytkownika
Kto czyni dobro, znajduje dobro.
Szkoda że jeszcze tego w niebieskim kasku nie p🤬l ok w ten pusty łeb.Odrazu sprawdzi by jak z koparką


Sądząc po opóźnieniu z jakim jebnęła o dno, to kopara przeleciała jakieś 30 metrów. A wystarczyło dać dodatkowy pas lub łańcuch pod ramię z łyżką, żeby uniemożliwić przechylenie .
wertuqq napisał/a:
Sądząc po opóźnieniu z jakim jebnęła o dno, to kopara przeleciała jakieś 30 metrów.
obstawiałabym co najmniej 2 x tyle...
aradd napisał/a:
Dosłownie kretyni, przy trawersie krzyżowej widać zawiesia łańcuchowe ... bla bla bla (p🤬lenie bez sensu)
Chłopie. Jak coś ciężkiego wystaje mocno poza obrys to znaczy że będzie ciągnąć w dół po tej stronie. Wystarczyło łychę/ramię podczepić do tego gówna na górze i koparka nie mogła by fiknąć koziołka.
przecież to było do przewidzenia ze tylko przednie 2 łańcuchy trzymają ... powinni na ramie dać dodatkowy .. ehhh czy tylko mój rocznik jeszcze myślał? 1985
Chyba nie wiedzieli że maszyny budowlane mają miejsca do zaczepiania zawiesi
-Ernest Hemingway
***** ***

podpis użytkownika
Każdy myślący człowiek jest ateistą.-Ernest Hemingway
***** ***