
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 1:05

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Pamietam jak dziś, bodajże w 2000 albo w 2001 pokazano przy okazji zbliżającej się premiery karty GeForce 3 filmik z prehistorycznego lasku
zachwycały wtedy setki krzewów, drzew i trawy jednak po bliższym przyjrzeniu wszystkie one były tylko zlepkiem pół-przezroczystych płaskich tekstur. Prowadzący obiecał wtedy, że GF3 jest ostatnią generacją kart graficznych która będzie tworzyć roślinność w ten sposób a gry pisane na kolejne karty będa już miały roślinność w 100% złożoną z pełnowymiarowych, oteksturowanych modeli - każdy listek, każde źdźbło trawy miało być osobnym, wielopolyglonowym modelem który można obejrzeć w pełnym 3D, to będzie standard od 2002, może maks 2003 roku w żadnej grze, nawet tej najbardziej budżetowej, nie będzie już takich archaicznych "oszustw" mających na celu zwiększenie wydajności kosztem jakości. Jest połowa 2012 r. a wiele gier (także tych topowych) wciąż korzysta z efektu półprzezroczystych, "płaskich" tekstur roślinności ale cóż, trzeba przyznać i tak dokonała się na tym polu olbrzymia rewolucja
zachwycały wtedy setki krzewów, drzew i trawy jednak po bliższym przyjrzeniu wszystkie one były tylko zlepkiem pół-przezroczystych płaskich tekstur. Prowadzący obiecał wtedy, że GF3 jest ostatnią generacją kart graficznych która będzie tworzyć roślinność w ten sposób a gry pisane na kolejne karty będa już miały roślinność w 100% złożoną z pełnowymiarowych, oteksturowanych modeli - każdy listek, każde źdźbło trawy miało być osobnym, wielopolyglonowym modelem który można obejrzeć w pełnym 3D, to będzie standard od 2002, może maks 2003 roku w żadnej grze, nawet tej najbardziej budżetowej, nie będzie już takich archaicznych "oszustw" mających na celu zwiększenie wydajności kosztem jakości. Jest połowa 2012 r. a wiele gier (także tych topowych) wciąż korzysta z efektu półprzezroczystych, "płaskich" tekstur roślinności ale cóż, trzeba przyznać i tak dokonała się na tym polu olbrzymia rewolucja
Nap Limak, mógłbyś chociaż zmienić mój tytuł i opis do filmiku z JM...
Nie lubię tego.
Skoro technika zaszła aż tak daleko to skąd będziemy mieli pewność że zdjęcia i filmy wrzucane na harda to nie fotomontaż? ; <
Skoro technika zaszła aż tak daleko to skąd będziemy mieli pewność że zdjęcia i filmy wrzucane na harda to nie fotomontaż? ; <


Już niedługo... Ja myślę, że już od bardzo dawna, za darmo można robić takie cuda.
Film z 2011 z animacjami wykonanymi całkowicie w Blenderze. Nie jest to coś typu jedno kliknięcie i masz, ale zdecydowanie jest możliwe zrobienie tam wszystkiego co jest związane z grafiką 3D.
Film z 2011 z animacjami wykonanymi całkowicie w Blenderze. Nie jest to coś typu jedno kliknięcie i masz, ale zdecydowanie jest możliwe zrobienie tam wszystkiego co jest związane z grafiką 3D.
Może i niedługo, ale do płynnego wyświetlenia obrazu potrzeba będzie kilku potworów pokroju Geforce 680 czy najnowsze Radeony z 3gb vramu.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie