







Haha nie spinaj się takto tylko Golf. R32 to fajna fura ale mnie nie urzeka. Nawet po swapie na 3,6l. O wiele wolę Volvo'wskie R5 czy 3,2 alfy. V6 czy VR6 VW nie ma tego czegoś w sobie, i jeszcze ta buda
Ale co się komu podoba
![]()
I nigdy nie zrozumiem tak mocnego obniżania samochodu.
I co do większości posiadaczy VAG'ów. Chyba tylko oni są rozpoznawalni po pierwszych sekundach filmikuI to upalanie wozu, haha po kiego?
Człowieku silnik VR6 to jeden z lepszych silników na rynku jaki istnieje, uturbienie go daje ogromne możliwości do ścigania się. W dodatku dźwięk jest o niebo lepszy od zdechłych 1.6 Civiców które więcej ryczą niż jadą.
Człowieku silnik VR6 to jeden z lepszych silników na rynku jaki istnieje, uturbienie go daje ogromne możliwości do ścigania się. W dodatku dźwięk jest o niebo lepszy od zdechłych 1.6 Civiców które więcej ryczą niż jadą.
Ale ja wcale tego nie kwestionuje. Nie ma co porównywać 1.6 do np. 2.8 bo to inna liga. Chociaż taka Integra z vtec wyrywa z butów. Po prostu mi się ten silnik (VR6) średnio podoba, ani to R6 ani V6. Dla mnie V6 busso mimo że skonstruowane we wczesnych latach 70 przez konstruktora alfy i ferrari, przewyższa silnik vw. Zupełnie inna kultura i dźwięk, no i sam wygląd bez zbędnych bajerków, plasticzków itp. Ale jak mówie, nie narzucam nikomu zdania, wypowiadam tylko swoje.


Człowieku silnik VR6 to jeden z lepszych silników na rynku jaki istnieje, uturbienie go daje ogromne możliwości do ścigania się. W dodatku dźwięk jest o niebo lepszy od zdechłych 1.6 Civiców które więcej ryczą niż jadą.
w tym silniku nie ma nic specjalnego
każdy silnik o podobnej pojemności i z podobną ilością cylindrów zachowa sie... podobnie
np stary vr 2.8 który generował ile? 170 koni? podczas gdy bmw z rzędową szóstką o tej samej pojemności generowało 190 koni
nowocześniejszy r36 produkuje 300koni z pojemności 3.6 podczas gdy nissan z silnika 3,5 w 350z wyciska tyle samo
nie widze tu żadnej wyjątkowości
a ponadto! vr jest w zasadzie silnikiem o rzędowym układzie cylindrów. ma jedną głowice i jest pionowy co przenosi środek ciężkości do góry
silniki w układzie V mają po dwie głowice i cylindry ułożone pod kątem co daje mniejszą wysokość silnika i obniżenie środka ciężkości
oczywiście dla fana golfa silnik vr jest idealny ponieważ mieści sie w komorze silnika jego golfa, którą można przyrównać do wnętrza zmywarki do naczyń
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie