Świeżo ściągnięte z DE, jeszcze na faszystowskich blachach, i sądząc z wqrwienia właściciela jak podjechał (baba prowadziła), to wykupione tylko OC

.
Nawet cos tam słychać było, jak rozmawiał z kimś przez tel., że szybko go trzeba przewieźć z powrotem do Niemiec i dogadać się z poprzednim właścicielem i zgłosić tam szkodę
Efekt finalny:
Ale widać po rejestracji, ze raczej nie kupione, chyba, że Pan jest zameldowany w Niemczech. Na handel i dojazd do Polski są przecież próbne z datą
TrzyDwaJeden napisał/a:
Widać komentujących p🤬dy swędzą z zazdrości że kogoś stać , a oni nadal za miskę ryżu zap🤬lają . Jeśli was kiedyś będzie stać na taki model to tylko z papieru, do sklejania. Słyszał jeden z drugim o nowym czynniku chłodzącym do klimy który potrafi doprowadzić do samospalenia auta? Widać po zdjęciach że pożar wyszedł z komory silnikowej.
C🤬ja masz pojęcie i piszesz bajki niczym Andersen. To było auto z 2.0 dieslem. Zapaliło się, bo najprawdopodobniej miało wadliwa chłodniczke EGR. Była na ich wymianę akcja serwisowa. Najwyraźniej w tym przypadku auto nie brało w niej udziału.
Bmki z tych roczników mają wadliwa chłodnice recyrkulacji spalin , więc to nic dziwnego . W necie jest pełno zdjęć spalonych gratów . Wpiszcie w Google bmw fire i zobaczcie grafiki . Była na to akcją naprawcza ale I tak dalej się palą .
yfd
2022-07-07, 17:43
Dupa piecze zawistnego polaka. Jakby to był stary volkswagen i płaczący dziadek to też byś się śmiał?
TrzyDwaJeden napisał/a:
Widać komentujących p🤬dy swędzą z zazdrości że kogoś stać , a oni nadal za miskę ryżu zap🤬lają . Jeśli was kiedyś będzie stać na taki model to tylko z papieru, do sklejania. Słyszał jeden z drugim o nowym czynniku chłodzącym do klimy który potrafi doprowadzić do samospalenia auta? Widać po zdjęciach że pożar wyszedł z komory silnikowej.
Jak mi się spali papierowy model beemki, to będę miał to w dupie. 100 tysi nie będzie mnie to kosztowało. Moje autko jest ubezpieczone i mam wyj🤬e na czyjeś spalone beemy.
podpis użytkownika
Rób tak, żeby TOBIE było dobrze, bo innym nigdy nie dogodzisz.
Konto usunięte
2022-07-07, 18:50
EGR zbiera żniwo we wszystkich beemkach z dieslem pod machą z lat 2012-2018. Rozwiązanie to wymiana chłodniczki egr na akcji serwisowej albo kupno auta wyprodukowanego minimum w drugiej połowie 2018 r.
eFka wiec pewnie egr, trzeba być totalnym laikiem żeby nie sprawdzić tego przed zakupem, przypadków już było na pęczki
Czyli tak, jak mówiłem. Niemiec wiedział o co kaman i opchnął polaczkowi tykającą bombę po "promocyjnej" cenie, a zielony w kwestii modeli samochodów polaczek hapnął bubel, jak kundel kiełbache napchaną igłami.
Tak więc o jakimkolwiek zwrocie pieniędzy od sprzedającego może polaczek zapomnieć. Gwarancja na ten niemiecki bubel też już dawno minęła. Może jedynie polocek wyp🤬olić kolejne 30-40 kafli, żeby doprowadzić ten złom do stanu używalności, o ile jakikolwiek mechanik zechce się podjąć naprawy tego bubla.
~90 kafli poszło się j🤬 z dymem, czyli co najmniej 3 lata j🤬ia polaczka w lepszej robocie i ciułania każdego zylaka.
Najgorsze, że "wewnętrzny zapłon" nie wchodzi do żadnego ubezpieczenia .... przej🤬e, kasa z dymem poszła.
Konto usunięte
2022-07-07, 20:10
Ludzie są okropni jak jeździłem oplem do sklepu a mam z 300 metrów to nic nie gadali a jak teraz jeżdżę bmw F 2015r to mnie linczują że szpanuje
Konto usunięte
2022-07-07, 20:35
Zenonn napisał/a:
C🤬ja masz pojęcie i piszesz bajki niczym Andersen. To było auto z 2.0 dieslem. Zapaliło się, bo najprawdopodobniej miało wadliwa chłodniczke EGR. Była na ich wymianę akcja serwisowa. Najwyraźniej w tym przypadku auto nie brało w niej udziału.
Widać ogień poszedł od strony kolektora dolotowego gdzie właśnie nastąpił wybuch glikolu . Może nie załapał się na akcję . Albo był i uznali że jest ok . Bo nie zawsze wymieniają na nową . Było też tak że wymieniali na nowe a te nowe też ciekły .
BMW seri F jak Fire niestety
W bejcy użycie migacza trzy razy na dystansie kilometra włącza tryb samodestrukcji
podpis użytkownika
Każdy myślący człowiek jest ateistą.
-Ernest Hemingway
***** ***
Jest BMW jest ogień
Marcusfff napisał/a:
Podobno niechcący włączył kierunkowskaz zmieniając pas.
Od 2023 włączenie kierunkowskazu w BMW ma detonować bombę pod siedzeniem...
brylski11 napisał/a:
Najgorsze, że "wewnętrzny zapłon" nie wchodzi do żadnego ubezpieczenia .... przej🤬e, kasa z dymem poszła.
W takich przypadkach wybawieniem z opresji jest chuligan i akt wandalizmu
Cytat:
W ponad 320 tys. pojazdów marki BMW wyposażonych w silniki wysokoprężne może dochodzić do wycieku glikolu z chłodnicy systemu recyrkulacji spalin (EGR), a w konsekwencji zapalenia się pozostałości oleju napędowego w gorących spalinach.
Akcja serwisowa samochodów BMW z silnikami Diesla rozpocznie się w przyszłym tygodniu. Moduły EGR znajdują się w autach z czterocylindrowymi silnikami wysokoprężnymi, które z linii produkcyjnej zjechały pomiędzy kwietniem 2015 i wrześniem 2016 roku. Ponadto awaria modułów EGR miejsce może mieć też w autach z sześciocylindrowymi silnikami Diesla, które wyprodukowano między lipcem 2012 i czerwcem 2015 roku. Możliwe awarie dotyczą pojazdów serii 3, 4, 5, 6, 7, X3, X4, X5 i X6