Od jakichś 4 miesięcy pracuje nad swoją pierwszą grą, nic specjalnego, ale i tak chciałem się pochwalić
Zainspirowałem się Pong'iem i postawiłem na grafikę 3d:
no i wyszło coś takiego (Gameplay od 0:22, Ostrzegam muzyka może wk**wiać)
Grę tworzę na silniku Unreal Engine 4 używając głównie "Blueprints".
Wszystkie modele, muzyka, część tekstur (tą na ściankach kupiłem) sam tworzyłem, więc wygląda to jak wygląda...
Ciekawostka:
W grze nie użyłem kolizji, wszystko leci przez skrypt, przy dużych prędkościach piłka przelatywała przez wszystkie ściany.
Możecie pobrać tutaj:
Projekt na GameJolt.com
Materiał własny
L................k
2015-08-03, 23:20
Dziekuje za nowy produkt, troszke dopracuje i wrzuce na stronke, mozesz pograc
Prosta gra ale zajebista. Z przyjemnością bym pograł na androidzie np. w czasie podróży.
f................7
2015-08-03, 23:27
Szacun za pracę. Gra może naprawdę wciągnąć jakbyś dodał rotowanie przy uderzeniu, jakieś efekty, bonusy, punkty, zwiększoną szybkość po którymś pod rząd uderzeniu. Dodatkowe efekty dźwiękowe. Może jakąś fabułę. Sporo możliwość, a potencjał jest widoczny już teraz.
Alyn
2015-08-03, 23:31
Widzę w tym projekcie dużą grywalność. To fakt na Androidzie gra może mieć potencjał.
m................3
2015-08-03, 23:35
propsy bo wiem ile roboty z tym jest
UE4? Czy to nie czasem ta technologia z której (kolejnej) wycofał się MS?
Piwo za trud. Mi zapały nie starczyło i napierdzielam w klawiaturę tylko w pracy
m................3
2015-08-03, 23:58
Łapcie bonus
Wystawiłem się na GreenLight, link w opisie filmu
Chętnie wypróbuję i subskrybnę aby widzieć jakie kolejne perełki stworzysz w przyszłości.
Dość oryginalna, ładna grafika. Projekt mi się podoba
Gratulacje. Najlepsza droga do sukcesu to robienie czegoś na włąsną rękę. Nic tyle nie uczy. IT to przyszłość, masz robotę na zawołanie. Takich ludzi nam trzeba. Z inicjatywą, i chęcią do pracy. Uważam że nie trzeba więcej żeby osiągnąć "coś".
podpis użytkownika
All legends have a beginnig, but a legacy lasts forever
x................j
2015-08-04, 0:08
Nie jestem gościem, który chwali każde gówno wrzucane na tę stronę... w tym wypadku muszę jednak przyznać, że wygląda na naprawdę nieźle przemyślany projekt. Widać, że znasz się na rzeczy, powodzenia.
Dobra, to teraz napisz mi jakiego języka używasz i ile linijek kodu na to poszło?
Oczywiście przydadzą się jeszcze nazwy bibliotek które do stworzenia tej gry użyłeś.
Brath napisał/a:
Chyba że cały silnik sam od podstaw stworzyłeś ale w to nie wierzę.
czytać nie umiesz ?
gra wygląda prosto, ale zazwyczaj jest tak, że co wygląda "banalnie" to jest przy tym dużo j🤬ia, raczej nie na androida, jak wypuścisz gierkę w ludzkiej cenie to kupie, bo wygląda przyjemnie ;]