Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
Halman 2018-10-07, 20:01 2
jak od razu widać 50/60fps... aż miło popatrzeć zawodowemu oku....
Zgłoś
Avatar
Miles87 2018-10-07, 20:04
Niemec? Polaczek? Chcesz coś jeszcze dodać lewaku?
Zgłoś
Avatar
mygyry 2018-10-07, 20:10 3
Kolaczek, capie nawet przepisać nie umiesz?
Zgłoś
Avatar
mesjans 2018-10-07, 20:18 4
Bardziej widowiskowy niż groźny. Groźny jest wtedy gdy auto wytraca całą swoją prędkość na przeszkodzie.
Zgłoś
Avatar
sadystycznie bolesny 2018-10-07, 20:18 3
Rolka jakich setki w tym sporcie, najbezpieczniejszy z możliwych sposobów wytracenia energii...
Zgłoś
Avatar
aaaaaaaaaaaaaa 2018-10-07, 20:20
A te betonowe kręgi tak zapraszały, tak puszczały oko do załogi...
Zgłoś
Avatar
petru23 2018-10-07, 20:27 4
To Anna Grodzka ma swój rajd?
Zgłoś
Avatar
gabriel0 2018-10-07, 22:41
Co ludźmi kieruje by wybrać do rajdu takie gówno jak polówka. Wyważenie tego auta jest naprawdę niesamowite. Powinno mieć z urzędu zakaz przekraczania prędkości 40

podpis użytkownika

Rybka chwyciła spławik
Zgłoś
Avatar
Lee225 2018-10-07, 22:51 1
Jaka jest przyczyna wykolejenia?

Albo droga była nie równa albo po prostu tak jak mówiłem droga był nie równa ,a podwozie też było złe.

Zgłoś
Avatar
Tryper 2018-10-08, 0:35
Kto grubo idzie, zaj🤬 musi.

podpis użytkownika

Zawsze stoi.
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2018-10-08, 6:40 1
@gabriel0 bo w polo się nie p🤬lo
Zgłoś
Avatar
Sosna84 2018-10-08, 9:05
Jak zawsze można liczyć na trafne opinie ekspertów w każdej k🤬a dziedzinie
Zgłoś
Avatar
Wiewór 2018-10-08, 9:23 1
Wieśwagen jest do wożenia pyrcoków i łogurkuf na plac targowy a nie do ścigania się.

podpis użytkownika

Każdy myślący człowiek jest ateistą.
-Ernest Hemingway

***** ***
Zgłoś
Avatar
Konto usunięte 2018-10-08, 11:12 1
C🤬ja się znacie. Polo GTI tej generacji wyjątkowo dobrze sprawdza się jako samochód do sportu. Bezpośrednia przyczyna tego wypadku wg mnie poniżej.

Często przed zakrętem ustawia się auto tak, żeby przy wyjściu można było przyp🤬olić. Tutaj powinien przed skokiem zwolnić i trzymać prawą stronę (opis pilota powinien zawierać taką informację). W przypadku miejsca, gdzie kierowca wyleciał- ustawił samochód za bardzo po lewej, przez co po skoku miał przód skierowany poza asfalt. Następnie poleciała zbyt mocna kontra w lewo. Widać to po nagłym transferze masy z tyłu na przód pojazdu, samo lądowanie tego zjawiska nie wywołało bo kontra miała miejsce już po odbiciu amortyzatorów. Oprócz nagłego odciążenia tyłu, prawe tylne koło złapało trawę. Podsumowując- masa samochodu była skoncentrowana na szczególnie na prawym, przednim kole, dalej prawe tylne koło, w następnej kolejności lewe przednie, natomiast lewe tylne miało najmniejsze obciążenie i prawdopodobnie oderwało się od ziemii. Główny punkt oparcia tyłu samochodu był poza asfaltem. Na uwagę zasługuje fakt, że kierowca wyprowadził auto z poślizgu (szczególnie trudnego) jednak przyk🤬ił w mostek. Gdyby nie było przeszkody w plenerze po lewej to by z tego wyszedł. Sama kontra w lewo- gdyby była słabsza to i tak by wypadł ale po prawej.

Jedyną możliwością uniknięcia tego wypadku byłoby wolniejsze wejście w zakręt przed szczytem od prawej.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie