Główna Poczekalnia (13) Soft (5) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Przed chwilą
Niezwykły występ zespołu Tenacious D. Niewyględny grubasek na gitarze akustycznej, który wymiata nie gorzej jak największe legendy rocka. Jest też zawarta część dźwięko-naśladowcza. Teksty śpiewane przez JB są bardzo proste a zarazem zabawne. Może i reżyserowane a raczej na pewno, ale bardzo pozytywnie się słucha i ogląda. Dodam, że na gitarze akustycznej gra się bardzo ciężko gdyż naciąg strun jest duży i jest bardzo twarda, trzeba długo grać, aby palce przestały boleć. W porównaniu do akustyka, elektryk to popierdułka (mam na myśli samą grę).


Angielski na poziomie kołpaka przydałby się.
jak było to piec.
Zgłoś
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
konto usunięte 2013-01-13, 12:39 6
Ladies and Gentleman- Tenacious DDDDDDDDDDD!
A tam poza tym, polecam ich kawałki:
Fuck her gently
Double team
Kielbasa
POD
Flash (cover queen)
Ogolnie mają świetny kontakt z publiką i są świetni
Zgłoś
Avatar
Gogul 2013-01-13, 12:41 2
@up popieram. Co do kontaktu z publiką, nie widziałem innego zespołu, który by miał tak dobry.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-01-13, 12:46 5
I jeszcze jedno, mylisz się autorze. Elektryk i akustyk mają takie same struny. Tylko że elektryk nie ma pudła rezonansowego chyba że w korpusie typu hollow body. W akustyku masz szerszy gryf i tyle. Żeby grać na jakiejkolwiek gitarze bez bólu musisz mieć twarde opuszki ale one twardnieją już po paru miesiącach regularnej gry.
Zgłoś
Avatar
Gogul 2013-01-13, 12:51 1
gram od 5 lat głownie gram na elektrycznej i wiem, że jest dużo bardziej miękka niż akustyk/ elektro- akustyk. Jestem samoukiem, więc ciężko mi się tu fachowo wypowiedzieć, ale wiem, że akustyk jest twardszy w grze.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-01-13, 13:12 1
Naciąg strun jest taki sam jak w elektrycznej Tylko może ciężej się gra bo struny są troche wyżej albo gryf szerszy. Z resztą zależy jak kto lubi i jak kto ma gitarę ustawioną, w każdym bądź razie moim zdaniem granie na akustyku i elektryku w stopniu trudności jest porównywalne.
Zgłoś
Avatar
Gogul 2013-01-13, 13:23
no ale musisz przyznać, że na akustyku żeby grać szybciej trzeba mieć silne palce bo nie wyrabiasz z dociskaniem strun a na elektryku jest lżej jeśli tak porównać.
Zgłoś
Avatar
bloodwar 2013-01-13, 13:35 6
Pisanie że grubasek "wymiata" na gitarze to grube nieporozumienie, tak grają uczniowie w każdej szkole muzycznej po 5-7 lekcjach

A co do Waszej "sprzeczki" - mało kto gra na gitarze akustycznej bez nagłośnienia (no chyba, że na ognisku na obozie harcerskim), praktycznie 99% artystów grających na "akustyku" gra na gitarze elektro-akustycznej (ten pan też) która różni się od zwykłej gitary elektrycznej (poza "pudłem") jedynie tym, ze nie daje się do niej przesterowania sygnału i niektórych efektów typowo "elektrycznych" (typu distortion, wah-wah) które dają charakterystyczny, "metalowy" dźwięk znany z milionów utworów rockowych/bluesowych/metalowych, zaś "piecyk" ma troszkę inną konstrukcję podkreślającą brzmienie "z pudła", niektórzy grają też na akustyku ale z nagłośnieniem mikrofonowym. Obojętnie od zastosowanej metody, grając "na pudle ale z prądem" można bardzo prosto, przez przekręcenie gałki "volume" uzyskać taki poziom nagłośnienia, ze nawet lekkie dotknięcie struny będzie słyszalne na końcu stutysięcznego stadionu, więc argument że "na akustyku gra się trudniej" jest z dupy wzięty, gra się dokładnie tak samo! Jedyna róznica jest w poziomie wykonania - przy mocnym przesterowaniu, twardym riffie nawet jeżeli dotkniemy nieprawidłowej struny albo za słabo dociśniemy strunę, przester zagłuszy wszystko, grając na akustyku trzeba podkreślać każdy dźwięk i jak najbardziej tłumić nierówności, bo każda niedoskonałość jest doskonale słyszalna. Dlatego ktoś, kto jest mistrzem gry na gitarze klasycznej/akustycznej będzie też mistrzem gry na elektryku, ale nie koniecznie na odwrót
Zgłoś
Avatar
Gogul 2013-01-13, 13:49 1
to żeś się rozpisał właśnie o to mi chodziło.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-01-13, 14:16
Ja bym jednak dodał: Still better than Lil Wayne
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-01-13, 18:13 11
bloodwar napisał/a:

Pisanie że grubasek "wymiata" na gitarze to grube nieporozumienie, tak grają uczniowie w każdej szkole muzycznej po 5-7 lekcjach



Powodzenia, po 5-7 lekcjach w szkole muzycznej będziesz umiał nazwać struny, ustawić prawidłowo podnóżek i trzymać prawidłowo dłonie. Na 7 lekcji to zaczniesz grać gamy... niestety taka prawda. Na ogniskach muzycznych w MDK-ach to może, ale szkoła muzyczna to jazda od samych podstaw....
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-01-13, 18:22 1
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Old.Mc.Boner 2013-01-13, 18:31 8

0:44 ++
Zgłoś
Avatar
NafazowanyKoleś 2013-01-13, 18:38 28
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2013-01-13, 18:44 6
@Bloodwar

Gadasz Pan głupoty.
Elektor-akustyk to inaczej akustyk z możliwością podpięcia pod piec więc sam instrument niczym się nie różni.

Nie wiem czy można mówić że na tym gra się łatwiej/ trudniej bo zupełnie różne instrumenty... zaczynając od szerszego rozstawienia strun, GRUBOŚCI strun, kończąc na pracy nadgarstka itp.
Na pewno na gitarze akustycznej nie zagrasz takich wyścigowych wywijasów jak na elektryku
Ale z drugiej strony, nie zagrasz na elektryku jakiegokolwiek kawałka T. Emmanuela

"Jedyna róznica jest w poziomie wykonania - przy mocnym przesterowaniu, twardym riffie nawet jeżeli dotkniemy nieprawidłowej struny albo za słabo dociśniemy strunę, przester zagłuszy wszystko, grając na akustyku trzeba podkreślać każdy dźwięk i jak najbardziej tłumić nierówności, bo każda niedoskonałość jest doskonale słyszalna"

Ciekawe na jakim przesterze grałeś... to co mówisz jest nielogiczne, bo sygnał jest właśnie mocniejszy, głośniejszy i trudniej go kontrolować. Zagraj "For the love of God" Vaia i niech Ci się omsknie palec...
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem