


Stachu Wichura napisał/a:
a mnie zastanawia co zrobili że lekka i w c🤬j mocna honda ma świetną trakcje i przyspiesza a nie pali gumę.
Lepsze półośki, szersze kapcie i przede wszystkim strojenie.
BTW. OP masz info odnośnie silnika w Ciffie? Obstawiam, że B seria



Japońska technologia motoryzacyjna rządzi a szczególnie lata 90'. Konstrukcje które utrzymywały się po 5-10lat na światowych listach najlepszych silników. Teraz nie ma już takich samochodów, wszystko nastawione na serwis, poza tym robią "pompowane" gówno i wszędzie chcą wp🤬lać eko turbiny żeby z litra wyssać 200KM przy spalaniu 3l\100km.
"Wydmuszka"
Fajnie zaszpanować takim przyspieszeniem, ale ta "wydmuszka" to tak na prawdę tylko do jednego służy. Przejechać takim 1500km przez europę to męczarnia i hemoroidy gwarantowane. BMW podobnie ogołocone miałoby być może nawet lepsze przyspieszenie.

Fajnie zaszpanować takim przyspieszeniem, ale ta "wydmuszka" to tak na prawdę tylko do jednego służy. Przejechać takim 1500km przez europę to męczarnia i hemoroidy gwarantowane. BMW podobnie ogołocone miałoby być może nawet lepsze przyspieszenie.


dziury na 6 wydechow a pod zderzakiem rura jedna. nie ma to jak village tuning
Ta wersja BMW jest kwalifikowana jako LIMUZYNA a nie jako samochód sportowy. Druga sprawa to waga - Beemka na filmiku pewnie waży 1600-1900 KG, podczas gdy w Civiku nie ma nawet tylniej kanapy, wiec pewnie ważyć będzie ze 2 razy mniej.
Co do osoby która twierdziła, że w BMW nie ma co tuningować niech wraca do zabawy traktorkiem w piaskownicy. W nowszych buniach silnik sterowany jest komputerem, w którym można ustawiać praktycznie wszystko.
Co do osoby która twierdziła, że w BMW nie ma co tuningować niech wraca do zabawy traktorkiem w piaskownicy. W nowszych buniach silnik sterowany jest komputerem, w którym można ustawiać praktycznie wszystko.

outlaw1985 napisał/a:
dziury na 6 wydechow a pod zderzakiem rura jedna. nie ma to jak village tuning
Poczytaj o dyfuzorach

Tam przydałaby się pewna nierówność w jezdni i skończyłoby się szpanowanie prędkościami na drodze.. Jeśli się ścigać to tylko na torze ale pełno dekli którzy traktują drogi publiczne jako swój tor.
Swoją drogą gdyby się chociaż roztrzaskali to byłby dobry materiał na ten portal.
Swoją drogą gdyby się chociaż roztrzaskali to byłby dobry materiał na ten portal.


respekt dla hondy bo z małego silniczka da sie wycisnąć co sie da. za to bmw komfort jazdy ma nieziemski i radocha z jazdy jest zajebista przy tylnim nap.
hejterzy bmw pewnie nigdy w takim wozie nie siedzieli. żal dupe ściska.
hejterzy bmw pewnie nigdy w takim wozie nie siedzieli. żal dupe ściska.

Wśród grona posiadaczy samochodów każdej marki są wieśniaki, buraki i papraki. Fiat, Ford, Skoda, jeden c🤬j! I czego to się napinać?
A co do zaprezentowanego materiału wideo - fuck yeah! wypatroszona honda (15lat, 900kg) ze sprężarką od TIRa rozwala seryjne BMW (3lata, 1800kg)! Ależ Hondy są super!
Co do możliwości tuningowania samochodów - to co to za różnica, czy to Honda czy BMW czy jeszcze co k🤬a innego...
PS Zapomniałem się podpisać - burak, posiadacz wieśniackiego BMW 1.6, niestety na znaczek M zabrakło kasy.

bobasse napisał/a:
A co do zaprezentowanego materiału wideo - fuck yeah! wypatroszona honda (15lat, 900kg) ze sprężarką od TIRa rozwala seryjne BMW (3lata, 1800kg)! Ależ Hondy są super!
Panie mądraliński wiesz, że sprężarek z diesla do benzyny się nie montuje?
SokolWNW napisał/a:
bobasse napisał/a:A co do zaprezentowanego materiału wideo - fuck yeah! wypatroszona honda (15lat, 900kg) ze sprężarką od TIRa rozwala seryjne BMW (3lata, 1800kg)! Ależ Hondy są super!
Panie mądraliński wiesz, że sprężarek z diesla do benzyny się nie montuje?
Wyobraź sobie, że wiem


Także pozdrawiam buraczanym tonem i z delikatnym przekąsem mówię "Sp🤬alaj"

kool83 napisał/a:
@HondaH22
tyle, że te silniczki z japońców po kilku latach na złom tylko się nadają
Kolego miałem Honde CRX z 92 roku którą non stop kręciłem dokładnie tyle ile licznik dawał radę czyli do 8000rpm i poprzedni właściciele tez tak jeździli bo Hondy uwielbiają wysokie obroty i odcięcie zapłonu na końcu skali przypomina o zmianie biegu

