Każdy samochód powinien jeździć w warunkach do jakich go stworzono. Ruskie ciężarówki już były, teraz coś amerykańskiego. Jest błoto, jest zabawa
"to som hardorowe żeczy, nie dla dzieciakuf i mienczakuf ";D
Konto usunięte
2012-02-05, 3:00
Wiara nie ogrania tego jaka w Off Road jest pompa. Bo Mało kto miał z tym kontakt.
ale hummer nie jest stworzony do błota, H1 jest raczej do piasków pustyni w Afganistanie, a nowsze do lansu i pokonywania krawężników w mieście
uwielbiam te samochody...
Urywają te filmiki w połowie kur^^!
podpis użytkownika
Trance music is a part of my soul!
H1 to jest prawdziwy hummer a nie to gówno H3 dla bogatych dresiarzów co niewiedzą co zrobić z kasą.
Konto usunięte
2012-02-06, 13:05
@up "dresiarzów"?
cyman9 pierodolisz głupot Hummer to legenda off road, inna sprawa że H3 został zaszufladkowany dla celebrytów
2:36 koleś ogarnia blacharke jak prawdziwy polak !
peersil napisał/a:
@up "dresiarzów"?
cyman9 pierodolisz głupot Hummer to legenda off road, inna sprawa że H3 został zaszufladkowany dla celebrytów
Jak by był legendą off road to było by ich duz o w różnych rajadach przeprawowych itp.
Prawdziwymi legendami off road jest Jepp Wrangler, Land Rover Defender, Range Rover.
&up
co najwyżej stary Range Rover... Z nowym stało się to samo, co z Hummerem - z wiekiem stał się pozerską cipą.
Ja tam jednak preferuję Defendera, czy też Patrola. TO jest dopiero pompa w terenie
Gdyby nie to spalanie
Konto usunięte
2012-02-06, 16:47
Patrol w serii to bardziej samochód "użytkowy". Nowe Range Rovery = H3 :/ Bez większych modów - tylko Defender nadaje się do hulania w terenie - nie ma to jak aluminiowa buda hehe. Moja 90tka (3drzwiowy) z 2000r kosztowała mnie prawie 40tyś zł ... ceni się cholerstwo.
Konto usunięte
2012-02-06, 16:54
Pierwszy i ostatni dobry hummer
Przy okazji mam Patrola z 22 roku, gdy już ktoś posunie się do wypieprzenia wszelkiej elektryki to tak można go nazwać terenowym