




podpis użytkownika
Okres ważności moich postów kończy się z chwilą ich opublikowaniaPorównanie samolotu myśliwskiego do ciężkiego samolotu transportowego z czynnikiem gaśniczym?
"Jak w kilka sekund zwalił cały ładunek to poderwanie samolotu nie robi już problemu."
Najpierw obciążony musiał podlecieć pod górę i wymanewrować lotem koszącym w dół.
Ale co ja tam wiem.
Czekam na opinię ekspertów.
Także nie był to ryzykowany manewr, bardziej ryzykowne byłoby zrobienie tego w drugą stronę, czyli podlecenie pod górę przy takiej wysokości. Bo pytanie czy miałby wystarczającą prędkość, żeby uzyskać wysokość do pokonania góry i jednocześnie utrzymując prędkość żeby zachować siłę nośną.
Zasadniczo to opadając zwiększa prędkość, a większa prędkość to większa siła nośna, jednocześnie zmniejszając ciężar - po prostu zasada zachowania energii.
Także nie był to ryzykowany manewr, bardziej ryzykowne byłoby zrobienie tego w drugą stronę, czyli podlecenie pod górę przy takiej wysokości. Bo pytanie czy miałby wystarczającą prędkość, żeby uzyskać wysokość do pokonania góry i jednocześnie utrzymując prędkość żeby zachować siłę nośną.
Podejrzewam że właśnie zawstydziłeś wszystkie komisje badające wypadek tupolewa w smoleńsku:D

Wy tak serio tam do góry, sadolowi "experci"? Zacznijcie pikować samolotem o wadze od kilkudziesięciu do kilkuset ton wagi a później spróbujcie poderwać go ku górze...
Oj tam Panie nie takie manewry się robiło na microsoft flight simulator x

Polskim pilotom nie da się dorównać więc daremny jego trud. A tak się startuje Migiem 29 na pełnym lansie
Nom. Co prawda to prawda. Kto inny ląduje w lesie we mgle?

podpis użytkownika
Każdy myślący człowiek jest ateistą.-Ernest Hemingway
***** ***
Zasadniczo to opadając zwiększa prędkość, a większa prędkość to większa siła nośna,
A tak naprawdę to zj🤬 się ze kały i tyle w temacie

PS. Zasadniczo to ma tam jeszcze powierzchnię sterową, bez której ten wywód nie istnieje.