


Co!!! Takie lagi mają być? To jest komiks?
A nie, sorry. Net mi zamula.
A nie, sorry. Net mi zamula.
@up
K🤬a, kiedy się k🤬a nauczycie, że "mam lagi" to synonim "mam wysoki ping", a nie "mam mało fps" lub "ale mi tnie/warpi". Co ma kierwa Internet do płynności gry?
Co do UE4, nic specjalnego.
K🤬a, kiedy się k🤬a nauczycie, że "mam lagi" to synonim "mam wysoki ping", a nie "mam mało fps" lub "ale mi tnie/warpi". Co ma kierwa Internet do płynności gry?
Co do UE4, nic specjalnego.
na razie to tylko prerenderowany filmik jakich wiele. możliwości silnika to można zobaczyć na gameplay'u dopiero
calvis napisał/a:
na razie to tylko prerenderowany filmik jakich wiele. możliwości silnika to można zobaczyć na gameplay'u dopiero
Ty k🤬a jesteś pre-renderowany filmik. To jest właśnie gameplay pacanie... Jak nie wiesz po co piszesz?
Jak na razie to nic ciekawego poza głębią ostrości, oświetleniem i elementami cząsteczkowymi nie ma nic nowego.
@UP
a czego ty nowego chcesz mieć więcej?
stada murzynów w tle ci brak?
a czego ty nowego chcesz mieć więcej?
stada murzynów w tle ci brak?


Dobra grafa bedzie wtedy jak podejdziesz do jakiegos obiektu i np na scianie bedzie widać wgłębienie jakiejs ryski czy czegos podobnego. Jak narazie to w świecie "nierzeczywistym" ciezko zobaczyc co jest dobre w wygladzie a co nie. A cienie, światła, randering juz jest.. juz był dawno. A załoze sie ze silnik U4 to wypicowany U3.
Gdyby to była prezentacja na milenium 2000 to ok, ale dziś?
Watch Dogs jest już teraźniejszy, a
Watch Dogs jest już teraźniejszy, a
Nap Limak napisał/a:
Jak będą wyglądały gry przyszłości?


lepszy ogień widziałem w mario
obudzcie mnie jak wyjdzie silnik przez który nie odróżnię rzeczywistości od ekranu
aktualna ocena-odgrzewanie kotleta
przelomowy to był frostbite i na tym zakończmy dyskusję, dopóki nie wyjdzie następny przełomowy to mogą się schować silniczki
obudzcie mnie jak wyjdzie silnik przez który nie odróżnię rzeczywistości od ekranu
aktualna ocena-odgrzewanie kotleta
przelomowy to był frostbite i na tym zakończmy dyskusję, dopóki nie wyjdzie następny przełomowy to mogą się schować silniczki


No dobra grafika grafiką, pozatym to jest tylko trailer. grafika w prawdziwej grze bedzie 3 razy gorsza. a pozatym na c🤬j komu grafika? gry w tych czasach maja zajebista grafike a przechodzi sie je w 5 godzin -.-


Dupa, a nie grafika
Jak przyjdzie co do czego to żadnej ciekawej gry. Byle tylko ładnie wyglądało, a nic więcej do zaoferowania...

lamerski ten silnik ..spodziewalem sie czegos lepszego serio jestem zrozpaczony ..
Za każdym razem, gdy ma wyjść nowy silnik pojawia się to debilne pytanie retoryczne ''Jak będą wyglądały gry przyszłości?''
Srak, k🤬a!
Ten silnik jest c🤬jowy i nie wiem, jak można się tym ekscytować. Fakt, efekty cząsteczkowe są spoko, ale spójrzcie, k🤬a, na te zasłony... Wygląda to jak z ''Operation Flashpoint''
Lawa również wygląda kiepsko.
Poza tym nic po silniku, jak gry nadal będą robione tak, jak jest to do tej pory - minimalny wysiłek twórców, ale za to p🤬lna kampania marketingowa, która gimbusom wpoi do łba, że ''musisz to mieć''. A potem kupujesz takie gówno i co chwilę masz ''Quick time eventy'' i wciskanie tysiąc razy jednego klawisza, żeby twoja postać zrobiła krok do przodu...
Taki Quake 2 w swoim czasie również miał rewolucyjną grafikę, mieścił się na 1CD!!! i zapewniał wiele godzin gry w Single Player, a potem siekało się w multi. A teraz kupujesz grę i po pół roku twórcy przestają wspierać serwery, żebyś się za bardzo, k🤬a, nie przyzwyczaił i nie zapomniał czasem kupić drugiej części bo ''musisz to mieć inaczej jesteś zerem!''
P🤬lę takie granie...
Srak, k🤬a!
Ten silnik jest c🤬jowy i nie wiem, jak można się tym ekscytować. Fakt, efekty cząsteczkowe są spoko, ale spójrzcie, k🤬a, na te zasłony... Wygląda to jak z ''Operation Flashpoint''

Poza tym nic po silniku, jak gry nadal będą robione tak, jak jest to do tej pory - minimalny wysiłek twórców, ale za to p🤬lna kampania marketingowa, która gimbusom wpoi do łba, że ''musisz to mieć''. A potem kupujesz takie gówno i co chwilę masz ''Quick time eventy'' i wciskanie tysiąc razy jednego klawisza, żeby twoja postać zrobiła krok do przodu...
Taki Quake 2 w swoim czasie również miał rewolucyjną grafikę, mieścił się na 1CD!!! i zapewniał wiele godzin gry w Single Player, a potem siekało się w multi. A teraz kupujesz grę i po pół roku twórcy przestają wspierać serwery, żebyś się za bardzo, k🤬a, nie przyzwyczaił i nie zapomniał czasem kupić drugiej części bo ''musisz to mieć inaczej jesteś zerem!''
P🤬lę takie granie...