Kiedy amerykański filmowiec Luke Aker zdecydował się wystawić na sprzedaż swojego wysłużonego Nissana Maximę z rocznika 1996, uznał że zwykłe ogłoszenie nie wystarczy. Skorzystał więc z filmowego doświadczenia i w celach marketingowych stworzył w pełni profesjonalny spot reklamowy utrzymany w konwencji reklam luksusowych samochodów. Na odzew nie musiał długo czekać. Wrzucony do internetu film zdobył dużą popularność i został zauważony przez przedstawicieli Nissana, którzy nie dość że samochód odkupili, to jeszcze zdecydowali się przeznaczyć 1000 dolarów na wybrany przez Akera cel charytatywny.
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 0:23
Ten zderzak to chyba dla jaj przyczepił tym paskiem, przecież zrobienie nowych otowrów na zaczepy to jest 10 minut roboty z wiertarką a same zaczepy kosztują kilkanaście centów, po naprawie usterka jest niewidoczna, nie mówiąc już o tym, że za kilkanaście dolarów mógł kupić nowy (albo używany, ale mniej zniszczony) zderzak, dodatkowo fotele w lepszym stanie i już samochód wygląda o niebo lepiej i łatwiej jest wytargować lepszą cenę. Ale to i tak pewnie sprytna akcja marketingowa, pozazdrościli Volvo Trucks najlepszego virala roku i próbują zrobić coś podobnego
haha to jak zapakowac gowno w ładne opakowanie i sprzedac.... Idiota sie nabierze...
rocznik '96? Toż to nówka dla Polaka
Swoją drogą słabo ten Nissan wygląda nawet jak na swój wiek, jednak niemieckie auta nie mają sobie równych jeśli chodzi o trwałość
Fajny materiał, ale osoba odpowiedzialna za dodanie nie pokwapiła się nawet by dodać własny opis Nie ma piwa za lenistwo.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie