

haha od samego początku się zastanawiałem czy na filmie pojawi się pociąg, nie zawiodłem się
PS oglądać z głosem, bo Rusek zajebiście się wk🤬ia

PS oglądać z głosem, bo Rusek zajebiście się wk🤬ia

Suka blyat
znając ruskich to pewnie zaraz będą sie nap🤬lać z motorniczym




Mam UAZA. Chłopaki mogli zapomnieć o reduktorze. Na niego nie ma siły. Możliwe że góra opon ślizgała się po szynie ale gdyby wykonał skręt to wyszedłby. Sytuacja nie do powtórzenia, bo to Rosja i rozstaw torów inny, ale bez chwalenia..., myślę że ja bym wyjechał.
A teraz będą osiołkiem jeździć
Za szerokie tory chcieli to teraz mają

Za szerokie tory chcieli to teraz mają


co Wy chcecie od rozstawu ruskich torów jak on utknął na pasie między nimi?
Jestem ekspertem, przesyłam film, który tłumaczy całe zajście:
~Terry Pratchett
podpis użytkownika
"Daj komuś ogień, a będzie mu ciepło przez jeden dzień, ale wrzuć go do ognia, a będzie mu ciepło do końca życia."~Terry Pratchett

Logiczny napisał/a:
Mam UAZA. Chłopaki mogli zapomnieć o reduktorze. Na niego nie ma siły. Możliwe że góra opon ślizgała się po szynie ale gdyby wykonał skręt to wyszedłby. Sytuacja nie do powtórzenia, bo to Rosja i rozstaw torów inny, ale bez chwalenia..., myślę że ja bym wyjechał.
Reduktor czy blokada mechanizmu różnicowego? Z tego co wiem to nie są to tożsame rzeczy.
pazuzu napisał/a:
Suka blyat
znając ruskich to pewnie zaraz będą sie nap🤬lać z motorniczym
![]()
...sam jesteś motorniczy

podpis użytkownika
AVE
Logiczny napisał/a:
Mam UAZA. Chłopaki mogli zapomnieć o reduktorze. Na niego nie ma siły. Możliwe że góra opon ślizgała się po szynie ale gdyby wykonał skręt to wyszedłby. Sytuacja nie do powtórzenia, bo to Rosja i rozstaw torów inny, ale bez chwalenia..., myślę że ja bym wyjechał.
Reduktor to jest to koło w skrzyni przy każdej zębatce, co dzięki tarciu zestraja prędkość wału z zębatkami i nie rozwalasz zębów.
Ten kto próbował hamować silnikiem na pierwszym biegu to wie, bo je pewnie rozwalił

Tylko nie mam pojęcia co z nim jest niby nie tak ?
podpis użytkownika
:oneko:

kokos_123, reduktor to jest takie coś co zmienia główne przełożenie. To co zestraja prędkość obrotową to synchronizator. Reduktor pozwala na szybsze użycie maksymalnego momentu obrotowego jednak skraca przełożenie (samochód szybciej przyśpiesza, lub nie męczy się gdy ciągnie coś ciężkiego). Ja mam reduktor (subarowski, zsynchronizowany, bez żadnych blokad) więc podejrzewam, że wiele się z prawdą nie mijam.