
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
9 minut temu
🔥
Hobby
- teraz popularne



Mam UAZA. Chłopaki mogli zapomnieć o reduktorze. Na niego nie ma siły. Możliwe że góra opon ślizgała się po szynie ale gdyby wykonał skręt to wyszedłby. Sytuacja nie do powtórzenia, bo to Rosja i rozstaw torów inny, ale bez chwalenia..., myślę że ja bym wyjechał.
A teraz będą osiołkiem jeździć
Za szerokie tory chcieli to teraz mają

Za szerokie tory chcieli to teraz mają


co Wy chcecie od rozstawu ruskich torów jak on utknął na pasie między nimi?

Logiczny napisał/a:
Mam UAZA. Chłopaki mogli zapomnieć o reduktorze. Na niego nie ma siły. Możliwe że góra opon ślizgała się po szynie ale gdyby wykonał skręt to wyszedłby. Sytuacja nie do powtórzenia, bo to Rosja i rozstaw torów inny, ale bez chwalenia..., myślę że ja bym wyjechał.
Reduktor czy blokada mechanizmu różnicowego? Z tego co wiem to nie są to tożsame rzeczy.
Logiczny napisał/a:
Mam UAZA. Chłopaki mogli zapomnieć o reduktorze. Na niego nie ma siły. Możliwe że góra opon ślizgała się po szynie ale gdyby wykonał skręt to wyszedłby. Sytuacja nie do powtórzenia, bo to Rosja i rozstaw torów inny, ale bez chwalenia..., myślę że ja bym wyjechał.
Reduktor to jest to koło w skrzyni przy każdej zębatce, co dzięki tarciu zestraja prędkość wału z zębatkami i nie rozwalasz zębów.
Ten kto próbował hamować silnikiem na pierwszym biegu to wie, bo je pewnie rozwalił

Tylko nie mam pojęcia co z nim jest niby nie tak ?


kokos_123, reduktor to jest takie coś co zmienia główne przełożenie. To co zestraja prędkość obrotową to synchronizator. Reduktor pozwala na szybsze użycie maksymalnego momentu obrotowego jednak skraca przełożenie (samochód szybciej przyśpiesza, lub nie męczy się gdy ciągnie coś ciężkiego). Ja mam reduktor (subarowski, zsynchronizowany, bez żadnych blokad) więc podejrzewam, że wiele się z prawdą nie mijam.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie